{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.073 visninger | Oprettet:

Mærkelige mckøber {{forumTopicSubject}}

Hej

Er i gang med at sælge cyklen til fordel for en ny til næste forår..

Så er der en gut der kontakter mig her fredag og spørger mig om han kan komme forbi og kigge på min cykel. Vi aftaler at det skal være her i eftermiddag og vil ringe samme om hvornår præcist. det er jo alt sammen fint, og jeg går igang med at give den en vask og lidt forplejning så den er fin når køber kommer.
Efter at have ventet lidt på at han ringer, kan jeg ikke lade vær med at ringe til ham da jeg ikke vil være afhængig af det mc-salg resten af dagen. Da jeg får fat i ham er det eneste han siger er " jeg er på vej ud og se på en der er billigere end din, så kommer ikke alligevel"...

Hvad sker der for sådan en mand? man laver en aftale også ringer jeg til ham, der skulle forestille at være interesseret i min mc også kommer han bare ikke.. Ved ikke men er det ik' bare almindelig høflighed at man lige ringer i forvejen og aflyser? end at jeg skal gå og vente...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mærkelige mckøber
  • #1   16. sep 2007 I det hele taget er frasen "fordi den er billigere en din" ved at være temmelig hørt og den er stadig lige latterlig hver gang!

• #2   16. sep 2007 Hej Nikolai..

Dette har jeg oplevet flere gange både med bil og mc. Og så har jeg oplevet at folk bare sætter tlf. svarer på når man prøver at kontake dem! Pisse irriterende smiley

Man går jo altid og klargører enten bilen eller mc'en før salg, så den er nydelig at komme og se på som køber -så det er godt nok røvet bare at blive væk. Har det selv sådan at hvis jeg skal ud og se på noget, og jeg bliver forhindret eller blot forsinket, så ringer jeg da til vedkommende og giver en melding, så folk ikke går og venter forgæves..

• #3   16. sep 2007 Ja det er bare skuffende at folk er sådan har nemlig aldrig oplevet noget lign. Men sådan er det nok.. men så er den jo bare fin til at der komme en og ser på den en skønne dag.

• #4   16. sep 2007 Ja det er jo det. Men man kunne måske godt have brugt sin tid anderledes hvis man vidste at vedkommende ikke dukkede op!

Hvad skal du så have som din næste cykel?

Har en fin Fireblade der søger ny ejer.... smiley Hehe..

• #5   16. sep 2007 Nemlig der er da også det..

Men jeg skal have en racer... Men tror kun budgettet lyder kun til en aprlila rs 250
    For ville vildt gerne købe en fin fireblade som din.. men så længe jeg studere og har lige købt bil så er det svært at få skrabet det store sammen.. men en ca. pris kan jeg da altid bruge

• #6   16. sep 2007 Der kommer altid en sporvogn og en pige til

• #7   16. sep 2007 Nikolai: Det er squ ærgerligt.. Men det skal nok kunne lade sig gøre og få den solgt.. smiley

Men held og lykke med det.

• #8   16. sep 2007 Ikke for at skrotte dine planer, men tror du vil blive hurtigt træt af en RS 250, når du kommer fra 4 takter med det dobbelte antal ccm. RS'en er mere sporty, men skal have rpm konstant for at lave lidt.. Så måske hellere se efter noget SV 650, Bandit, RF 600, ZZR 600 eller lign.

Har sendt dig direkte besked vedr. Bladen.

• #9   16. sep 2007 Jo tak... men er det for dyrt at sætte den til 26.500 har for 5000 km siden fået ordnet den for 8000 kr. og har derefter sat nye dæk på... plus jeg går højt op i at den skal være ren og velholdt...

• #10   16. sep 2007 En god ide er at få den interesserede køber til at ringe inden han kører hjemmefra, så har du en ide om han i det hele taget kommer og hvad tid han ca. vil ankomme.

• #11   16. sep 2007 Jeg tror, at hvis du vil af med den nu og her -så er prisen for høj. Husk på hvor mange GS'ere der til salg.. Og din er uden kåbe, har lidt alder og km på bagen -så den bliver svær at skyde af til prisen nu her så sent på sæsonen.

• #12   16. sep 2007 Al prishuggeriet er jeg egentlig ligeglad med,men bare at udblive fra en aftale er da pisseuhøfligt - klag til hans forældre - der er noget de ikke har gjort ordentligt

• #13   16. sep 2007 ja du gav ham jog også lig din adresse og så når du kommer hjem fra arbejde i morden er den væk nej det er bar pjat men det er sket en del gange

• #14   16. sep 2007 Jeg har min MC til salg nu og har oplevet det 2 gange. Jeg bliver så pisse...... arrig. Den ene af dem som jeg bare heller ikke overhovedet kunne komme i kontakt med efterfølgende har lige kontaktet mig igen med et latterligt bud. Han fik at vide at han ikke kunne købe så meget som et bøjet søm af mig.

• #15   16. sep 2007 har også selv prøvet det. Sad en hel dag og ventede på køber. Kunne desværre ikke ringe op da kvinden ringede fra hemmeligt nummer. Men hun lød meget opsat på at hun ville købe, så troede da hun kom.

• #16   16. sep 2007 Der er bare nogle som ikke kan finde ud af almindelig pli.

Det er ligemeget om det er småt eller stort.

Jeg er netop hjemvendt fra ferie og inden vi tog afsted havde vi et par ude, som var mægtigt interesseret i vores andelslejlighed, som er til salg. De ville bare gerne lige se papirerne og så i banken og snakke med dem. Så vi sendte papirer osv.
    Her da jeg kom jeg ringede jeg så for at høre hvordan det stod til, men tlfen blev ikke taget. Jeg sendte en sms men hørte intet, og idag prøvede jeg så at ringe igen, endlig blev tlfen taget og vi fik at vide at de ikke var interesseret.
    Altså det mindste de kunne gøre var at give besked, så jeg slipper for at ringe og bruge krudt og energi.

Jeg mener at ligeså snart man ved besked, uanset om det er en cykel eller ej, så ringer man til sælger og forklarer situationen.

Der er også utroligt mange timewasters når man sælger ting brugt, desværre.

• #17   16. sep 2007 Nikolai S
    så pas på din mc de nester par dage
    jeg har prøvert det same

• #18   16. sep 2007 Sådan er folk. Det med prisen er sku standart - folk vil ikke give det den er værd og sælger vil altid have mere end den er værd. :OP

MEN...Har man lavet en aftale så må man stå ved den. Længere er den bare ikke......

Kommentér på:
Mærkelige mckøber

Annonce