1.753 visninger
|
Oprettet:
kørsel på mc uden kørekort? {{forumTopicSubject}}
hvad sker der hvis man bliver stoppet på mc og ikke har kørekort dertil? mister man så kortet til bil?
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 12 Emner: 190 Svar: 2.102
sep 2007
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 6 Emner: 117 Svar: 772
Le er gooodt
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 68
Lad nu være, tag nu bare det kort i stedet! Du ødelægder det squ for en masse andre!
jan 2005
Følger: 33 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 35 Svar: 447
Men eller tror jeg nok at skraffen ligger på noget med nakke skud og efterladt i gryften!
jan 2005
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 21 Svar: 40
maj 2006
Følger: 9 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 9 Svar: 738
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 1.149
Jeg flyver ellers pænt godt helikoptere i militærsimulatorer og andre flyvesimulatorer.
Men hvis du påtænker at køre mc på offentligvej uden kort, så film det venligst og indtal dit navn og hvor du kører henne! Derefter uploader du videoen hertil og sender et link til Ekstrabladet! Det gør de smarte som dig nemlig!
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
sep 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 30 Svar: 71
maj 2006
Følger: 9 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 9 Svar: 738
Ja, første gang. Så hedder det vist nok 8K anden og 10K tredie gang.
mar 2007
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 109
sep 2004
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 6 Emner: 12 Svar: 176
jul 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.141
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.476
TÆNK DIG NU OM...
apr 2006
Følger: 87 Følgere: 82 MC-er: 5 Emner: 233 Svar: 475
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 1.908
Tag du nu det kort - for det første er det ulovligt og for det andet tager det ikke ret lang tid.
Bli'r du taget bare 1 gang udgør bøden 70% af hvad kortet koster, så det er bare at komme i gang
mar 2010
Følger: 1 Svar: 1
jan 2009
Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 26 Svar: 543
kørsel på mc uden kørekort?