{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.054 visninger | Oprettet:

Efterlysning: ZX6R stjålet fra Amager {{forumTopicSubject}}

Ohøj fellow-bikers,

En gut fra min klub har sendt denne kedelige mail:

***
Hej

Jeg opdagede her til morgen at min helt nye zx6r er blevet stjålet, lige uden for
min lejlighed (på Amager). Det er en lime-grøn 2006 model med registrerings nummer
HJ11494.

billeder kan ses her:
http://crashandburn.dk/mc001.jpg
http://crashandburn.dk/mc003.jpg

Der er sat nogle sorte LSL framesliders på, siden billederne er blevet taget.

Den var låst med en kædelås og med retlås og desuden er der startspærre på cyklen,
så jeg går ud fra den er blevet hentet i bil.

Hvis der er nogen der ser den, vil jeg meget gerne vide det.

Mvh
Anders Reske
***

Skriv til anders@ på hjemmesiden hvis du ser eller hører noget.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efterlysning: ZX6R stjålet fra Amager
Kommentér på:
Efterlysning: ZX6R stjålet fra Amager

Annonce