606 visninger
|
Oprettet:
Kender i det? {{forumTopicSubject}}
Kender i det når man parkerer sin cykel i sit svigerfars maskinhus hvor der er sand/grus gulv. Og cyklen står enlig rigtig fint der. Men man kommer så i tanke om senere på aftenen at det kunne være meget dejlig at få cyklen ind i stalden hvor der er betongulv og lukket af. Idet man så tager cyklen ned fra foden skrider lortet i sandet og man får en mega flænge i sin kåbe. Jeg græder stadig!
jul 2005
Følger: 18 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 46 Svar: 1.179
dec 2005
Følger: 59 Følgere: 58 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 1.579
jul 2006
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 78 Svar: 714
Kender i det?