{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.202 visninger | Oprettet:

Flyvetur på 53 Meter {{forumTopicSubject}}

Den sidste Idiot er ikke født endnu.. Var ude og køre med min kammerat igår, hvor vi så på et tidspunkt kørte bag en bil med 2 unge fyre i, kørte ikke mere en ca.80kmt. Da min kammerat så overhalede, gav bilen et ryk ud til venstre hvor han ramter min kammerat så hans blink gik istykker det samme med bilens sidespejl.. så bagefter ville jeg trille op på siden af bilen for at lave nogle fakler men hvad han havde gang i. Men nåede kun op med forhjulet til hans bagskærm da han så laver et voldsomt ryk ud igen, velogmærke ud over midten af den modsatte kørebane. hvilket så resultere i at han enten rammer mig eller mit forhjul blokere, lidt uklart da det går stærkt. Men jeg får ihvertfald en ordenlig flyvetur på 53Meter og ender i en 1,5Meter dyb grøft. Cyklen ligger så knap så pæn 10 Meter Længere henne. Men som om det ikke er galt nok, SÅ STIKKER IDIOTEN AF. Men jeg er så heldigvis rimeligt hurtigt oppe af grøften godt omtumlet og med stjerner for øjnene, hvor jeg så får sendt en stoppet bil efter ham. men vi fik ham da også, men han havde jo ikke set noget.Men fik også fat i politiet som skrev rapport , og jeg har tre vidner der så det hele. Men cyklen kommer nok ikke ud og trille det næste stykke tid. Men jeg er ellers ok. godt øm gul og blå dårlig arm og de blå mærker kommer stadigt:-) Men er meget glad for jeg havde alt udstyr på, for tøjet er godt revet i stykker, så husk det når i køre.. sender nogle billeder ind af cyklen når jeg får taget nogle(nok inden weekend) SÅ PAS PÅ DERUDE, der er åbenbart nogle der er direkte SINDSYGE.. er der foresten nogle der ved om det går per automatik med at få ham dømt for noget, eller skal jeg anmelde ham for det også..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flyvetur på 53 Meter
  • #1   3. jun 2004 SINDSYGE.. ..........

  • #2   3. jun 2004 Sådan en spassernarrøv skal fame bare have et nakkeskud......GRRRRRRRRRRRRR

  • #3   3. jun 2004 hvad med din forsikring ??? får du en nu mc eller hvordan ?

  • #4   3. jun 2004 Nogle folk skulle bare henrettes uden rettegang!

  • Allan  R
    Allan R Tilmeldt:
    apr 2004

    Følger: 1 Svar: 3
    #5   3. jun 2004 Ingen tvivl om, at manden i bilen er et fjols !!!!

    Men HVORFOR kører du op på siden af en bilist, der en gang har lavet en underlige manøvre ?

    Den slags bilister skal tages udenom i en STOR bue !

    Allan R.

    PS: Godt der ikke skete dig / jer noget.


  • #6   3. jun 2004 Kender især de billister der har mere travlt med at kigge i bakspejlet end at kigge lige ud når man kører bag dem.
    Du er godtnok heldig at du kan gå fra sådan en tur.


  • #7   4. jun 2004 Manden er sindsyg!!!

    Men det var godt der ikke skete noget alvorligt med dig, det går sku let galt når man sidder på sådan en cykel.


  • #8   4. jun 2004 Det var dog utroligt at folk kan finde på sådan noget. Det lyder jo til at det var noget han gjorde med vilje.

  • #10   4. jun 2004 damn en spasser! det var dog lige godt utroligt! men hvorfor faen overhovedet gøre sådan noget fis!? det ender jo kun galt alligevel, det er sq da kun godt at panserne fik ham, og det var godt at der var vidner på det... han ska ikk slippe udtraffet fra det!

    god bedring med både dig og din kværn...
    og pas på de billester. vi ska passe på dem, for de passer sq ikk en skid på os...

    Judas

    /OuT


  • #11   4. jun 2004 kan vi ik se nogle pic af skaderne på mc´en..
    godt der ik skete dig noget..


  • #12   4. jun 2004 Sikke da noget shit!! Jeg håber at du kommer ovenpå igen både fysisk og psykisk. Træls at 2 unge fyre opfører sig så flabet og ubehøvlet......jalouxi er en grim ting når man kan komme hurtigt frem i trafikken på mc i forhold til en bil!


  • #13   4. jun 2004 tak for den brede opbakning, men ja, jeg vil også gøre hvad jeg kan for at få ham til at få en dom eller noget. Men politiet siger at de ikke engang er sikker på vi skal i retten, og at det så er op til dem om han skal sigtes,og jeg ikke kan gøre noget der. Men jeg har hørt at jeg bare skal presse på de dovne nordjyske betjente og se hvad der sker:-) er der nogle der ved om jeg har ret til at se den rapport de har skrevet? der kommer billeder i starten af næste uge. Men det er faktisk alt plastik og tanken der skal skiftes:-( pas på jer selv derude..

  • #14   5. jun 2004 hey
    ja kender godt de spader af bilister og især busserne er sgu syge i hovedet .... Jeg var ude og køre med min ex, hvor jeg sad bag på, da en bus ud af det blå ( næsten ) kom ud fra en side vej. Skønt føren kunne sagtens se os, men brallerede lige ud foran os .. Hvor vi kommer med en meget pæn hastighed, da vi i den tro, HUN holder igen for os.. ( hun havde vigepligt ). Gudskelov havde min ex gode reflekser, og cbr´ern havde gode bremser ... Men hun fik også fingeren kan du tro ...
    med venlig hilsen Tina.. Afsenderens søster ( køre selv MC )


  • Kobojt .
    Kobojt . Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 5
    #15   12. jun 2004 Prøv evt at spørge søren R, han er betjent. Det kunne være han kunne hjælpe dig?

    Kobojt


  • Kobojt .
    Kobojt . Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 5
    #16   12. jun 2004 Her er hans profil:

    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=576


  • #17   17. jun 2004 Noget nyt i sagen?
    Er Politiet kommet ud af starthullerne?
    Lidt selvtægt: Hvis du vil samle et tæskehold melder du bare mig til! smiley


  • #18   18. jun 2004 Sådan Bjarke, det kan jo vare man skal samle sådan et hold:-) Nej de vil først have forsikringen ud af verden før de vil blande sig.. men den er blevet taxeret, og den er skadet for en 50000-60000kr ØV, men jeg regner da ikke med at betale,,, jeg her smidt et par billeder ind på min profil af cykelen, også et bremsespor eller to,, hygge..

  • #19   10. aug 2004 Lige for at høre -- hvad er status i din sag?

    Jeg vil også helt klart sige at han skal anmeldes (men det har du vist også gjort?).


    Alligevel vildt at du flyver 53m ved at ryge af cyklen i en fart af 80 km/t - det er stof til eftertanke.


  • #20   11. aug 2004 Hej Klaus. ja man kan jo nemt glide et stykke når der ikke er noget til at stoppe en "heldigvis".. Jo men ser du, status i sagen er jo så at politiet ikke kunne se nogen grund til at gøre mere ud af sagen, det vil så sige han slap med kørekort i behold og uden bøde er noget, altså Uden videre tiltale. men det var jeg jo så ikke så tilfreds med, så jeg brokkede mig, hvilket ikke helt gjorde den store forskel, fik bare en masse dårlige undskyldninger, om at jeg fik forsikring betalt, så burde jeg jo være tilfreds, Men nej det er jeg ikke, det er jo ikke bestemt ikke takket være ham jeg er i live idag. men de havde afsluttet sagen. Og det var det. men jeg kunne så appelere til statsadvokaten, hvilket så er gjordt,, der skrev jeg så et brev (idet jeg ikke aner hvad de har skrevet i politi rapporten), hvor jeg så forklarede hvordan jeg havde opfattet det.. Der fik jeg så svar i sidste uge om at efter at stats advokaten havde gennemset sagens akter, ville han anbefale politimesteren at tage sagen op igen, det er så der jeg er kommet til indtil videre.. men nu har cyklen været på værksted i snart 2 1/2 Mdr.SURT. men kommer forhåbentligt til weekenden..

  • #21   11. aug 2004 Det var da surt at de bare lukkede sagen i første omgang... sådan nogen ting går desværre ikke så hurtigt, men må håbe at vedkommende får som fortjent!

Kommentér på:
Flyvetur på 53 Meter

Annonce