{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

Lennarth N
Lennarth N
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 57

hvilken begynder cykel? {{forumTopicSubject}}

jeg er i gang med at tage mc kørekort og kikker på hvilken motorcykel jeg skal have her til foråret, men er lidt i tvivl mht om den skal være en 4 cylinderet vand køret eller en 2 cylinderet vandkølet... yder næsten samme hk,

hvad ville i forslå eller hvis i have andre i kunne komme i tanke om?

http://www.mc-finans.dk/composite-23.htm?ProductID=53&PageID=51

http://www.mc-finans.dk/composite-23.htm?ProductID=48&PageID=51

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilken begynder cykel?
  • #1   21. sep 2007 gsf650k7 vejer altså 242 kg. total vægt.. og det er altså meget.. rigtigt meget..
    sv 650 vejer kun 196 kg total vægt.. så den ville jeg vælge hvis det var mig!!
    også kan du altid få fuldkåbe til den senere hvis det nu var... smiley

• #2   21. sep 2007 Få fat på det nuværende nummer af det svenske MC-blad MC-Nytt. Der er der en artikel om myten vedrørende hk. Når du har læst den, kigger du mere efter en MC med moment og træk i mellemområdet.

SV650 ville være mit bud. Men det er slet ikke dumt at starte på en maskine der kan tåle at få nogle begynder-knubs.

• martin w
    martin w Tilmeldt:
    apr 2006

Følger: 1 Svar: 8
    #3   21. sep 2007 CB500 honda -bedste begynder MC + at forsikrings selskaberne kan li den!-ved det er en skole Mc, men du får ikke noget der er meget mere driftsikkert eller billigere i vedligeholdelse/forsikring, når du så er blevet mere erfaren & billigere i forsikring, Så vælg noget m mere moment/hk..
    mine 5cent´s.

• #4   21. sep 2007 Jeg er enig med flere .. V2 er den bedre af de to cykler du foreslår .. og vægten er altid svær at tumle når man er ny .. og start på noget som ikke koster alle dine penge og så kan tåle at blive ridset eller væltet på p-pladsen uden at det skal koste 10-tusindvis af kroner for dig og dit forsikringsselskab ... fordi dit forsikringsselskab sender som regel regningen videre til mig smiley

• #5   21. sep 2007 men held med det :o)

• #6   21. sep 2007 Angående forsikringer, så koster alle MCer 2300,- hos GF for ansvar. Kasko skal en begynder aldrig overveje uanset maskine. smiley

Og så synes jeg også en SV650 er en glimrende maskine, men det skal jeg vel sige.

• Lennarth N
    Lennarth N Tilmeldt:
    jun 2005

#7   21. sep 2007 jeg synes også at sv650 er en fin maskine, men mener at en maskine der koster 80.000 - 90.000 der skal sku kasko på, så må man bare bide i det sure æble. gsf650ak7 den koster mig 9000 med kasko om året, er det slemt?

• Lennarth N
    Lennarth N Tilmeldt:
    jun 2005

#8   21. sep 2007 min buget ramme er ca. 90.000 men er mere til en god søndags kørsel med madpakken på ryggen eller en tur syd på, fart er sku ikke mig.

• #9   22. sep 2007 @LunD^ (Stevns)

Kaskoens pris kommer an på Lennarts alder og anciennitet! 3000kr årligt er opnåeligt med en mellemklasse maskine hvis man er midaldrende elitebilist. smiley

• #10   22. sep 2007 Hva med en 600 Hornet startede selv på den. Den kan både køres stille og roligt men den kan absolut også flytte sig når du er blevet lidt mere erfaren. Har forøvrigt en til salg til 85k fin fin cykel :o) Skal lige siges den går som basiscykel hos forsikringsselskaberne så rimelig billig at forsikre

• #11   22. sep 2007 ud af de 90000 skal du lige trække penge fra til tøj og andet udstyr.

• Lennarth N
    Lennarth N Tilmeldt:
    jun 2005

#12   22. sep 2007 det havde jeg også tænkt på da gsf650 koster 79.995kr så var der ca 9000 til udstyr.

• #14   22. sep 2007 Gå efter banditten, det er mere komfort end SV'eren også er den altså stadig sjov!:)

• #15   23. sep 2007 hej hej Jeg er helt samme sted som dig skal til at kører MC og kan ikke helt finde ud af hvad man skal vægle men jeg tror jeg vil tage SV650S eller jeg regner med det.. Jeg skal dog have fuldkåbe på da jeg synes det ser godt ud plus at det er godt ved høj fart. Og det er lige mig..

• Lennarth N
    Lennarth N Tilmeldt:
    jun 2005

#16   24. sep 2007 takker for alle jeres svar men må ud og kikke og prøve nogle stykker så jeg er sikker på at jeg vælger den rigtige.

Kommentér på:
hvilken begynder cykel?

Annonce