{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

Bandit 1250 s {{forumTopicSubject}}

Købte en brugt Bandit 1250 s i en privat handel - ikke et ondt ord om denne bytte handel - men efter at jeg har skiftet begge dæk til ( Bridgestone ) og fået et nyt kædekit - er jeg endnu glader for min Bandit. Den trækker som et lokomotiv og det er dejligt - den er til at stole på - og hvert sving også med 2 personer ingen problemer. Så har bare været heldig ? eller trode man lavede en god handel - tra bare man er glad for sin motorcykel - så er alle handler vel i orden smiley Denne historie skulle bare handle om - hvor glade er i for den motorcykel i har lige nu smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bandit 1250 s
  • #1   24. aug 2019 dejligt du er glad for din mc , det er også en fin mc , og ja et par nye sutter kan gøre en verden til forskel på måden den kører i sving , nu er vejret til den gode side nogle dage så nyd den smiley har selv haft en GSX 1400 lidt samme stil som din , kører nu Suzuki B-king et skift har jeg ikke fortrudt smiley

  • #2   24. aug 2019 Dejligt at høre, smiley nye dæk,kæde kit et godt batteri og en dråbe olie hist og pist og godt vejr smiley så kan man da kun blive glad for sin mc , når man ikke kan tørre smilet af sine læber efter en tur smiley

  • #3   25. aug 2019 tillykke med dit køb og en fin maskine du har valgt.
    Næste gang så prøv et par Pirelli.
    Personligt syntes jeg min blev meget beder i sving end med Bridgestone.


  • #4   27. aug 2019 Tjo , vaskede min Honda i går , første vask i 2år , hunden pissede på den i går så var nærmest tvunget - heldigvis havde jeg næsten 4liter næsten nyt opvaske vand som blev brugt på MC og hunden smiley

Kommentér på:
Bandit 1250 s

Annonce