STM slipper kobling hjælp? STM slipper kobling hjælp?
hay der ude go´nat eller go´morgen
jeg skal ha min stm slipper kobling af det den fedter helt vildt men jeg er sq ikke lige så mc handy som jeg gerne ville være. er det nogen der kan fortele mig hvad jeg skal gøre og hvordan den skal af
jeg har være på goooooogel men kan ikke finde noget om det
nu vi er i gang har STM så en www.adr.
der er lige 3 fotos i min profil http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17856
jeg har taget det røde deksel af og så passer den tang ind og bolten passer i midden skal det bruge trykluft til at få den af... jeg er helt væk....
skal jeg skrue de 3 sidst skruer ud ???
hjælp jeg skulle gerne nå at få den klar til på onsdag
for ")%#(¤("(!(##((¤// da også..
maj 2004
Følger: 33 Følgere: 30 MC-er: 6 Emner: 64 Svar: 1.530
Men hvis du fjerner de 3 sidste skruer kan du tage trykpladen af og derefter alle koblingspladerne og tjekke om de er slidte/misfarvede. Husk også at tjekke trykpladen.
Hvis du stadig ønsker at afmontere slipperkoblingen, skal du alligevel have alle koblingspladerne afmonteret. Derefter sætter du "værktøjet" fast på den inderste koblingsskål, og fjerner centerbolten med en luftnøgle.
Derefter sætter du den originale, inderste skål i og samler igen.
Meeen tjek lige pladerne inden du fjerner skålen!
nov 2005
Følger: 55 Følgere: 53 MC-er: 1 Emner: 125 Svar: 832
ja det er no plader der skal skiftet det har jeg hørt fra andre men jeg trode bare at helle koblingen skulle af men hvad ved jeg om det tak jeg må hurtig ud og tjekke det..
okt 2005
Følger: 19 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 45 Svar: 938
Det er nok nemmest hvis du får een til at holde kransen/huset mens du lirker centermøtrikken af. Ellers er det svært at få kanaliseret din Chi energi ned til møtrikken alene.
Lykke til.
Er personligt også snart rimelig træt af koblinger.
maj 2004
Følger: 33 Følgere: 30 MC-er: 6 Emner: 64 Svar: 1.530
Men mange gange, har man ikke lige den tang til at holde skålen, og så er trykluftnøglen guld værd, da man så blot kan holde skålen fast med hånden (med handske på)
okt 2005
Følger: 19 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 45 Svar: 938
Så taler vi samme sprog. Troede lige I mente den var spændt som ind i helvede.
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.198
Dette er langt bedre end diverse tænger og underlige værktøjer, idet man ikke klemmer eller ridser noget som helst
feb 2006
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 124
feb 2006
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 124
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
lad os sige du er på bane og du kører rigtig hurtigt frem mod næste kurve og du så ligger 3 gear af og SLAM så slipper du koblingsgrebet . en maskine uden slipper kobling vil her motorbremse så kraftigt at baghjulet blokere og der vil komme et langt "bremsespor" samt at mens den bremser "mister" du kontrollen over styringen .
en slipper kobling søger i basis for at dit baghjul hele tiden rotere ved disse ekstreme nedgearinger .
nov 2005
Følger: 55 Følgere: 53 MC-er: 1 Emner: 125 Svar: 832
STM slipper kobling hjælp?