{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
932 visninger | Oprettet:

Hd 883 - 1200 import Sydafrika {{forumTopicSubject}}

Hey alle smiley

Jeg har på en ferie fundet en mega fed scrambler. Der er dog lavet en hel del på den bl.a er den ombygget fra 883 til 1200.. den har kun gået 20 km og lige vundet en konkurrence i categori scrambler “battle of kings”

Den står kun til 179.000 rand - 79.300kr hvilket jo lyder sindssygt billigt!

Allerede med de få informationer er der så nogle kloge hoveder der kan sige om det er noget man skal holde sig fra? Vil det være muligt at få indregistreret?

Forhandleren hjælper med import til dk evt Tyskland.. og afgift tager jeg som det kommer, gør ikk noget den står et år eller 2 i garagen U/A.. må bare have den imens den er til salg!

Der er som sagt lavet en del, chopped bagende, chain conversion osv osv! Alle de ting skat tager sig godt betalt for..

Mit spørgsmål er egentlig bare om det helt godnat og regne med at få den indreg i dk.. håber på noget hjælp da eg bare ikke kan stoppe med at tænke på den smiley

Tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hd 883 - 1200 import Sydafrika
  • #1   30. aug 2019 Du skal så huske der kommer told og moms oven i. Tror også den bliver kategoriseret som helt ny, tror sgu ikke det kan betale sig.

  • #2   30. aug 2019 Mange tak for svar!
    Ja de vil helt sikkert betragte den som helt ny og med god grund!

    Jeg kan få 7-8% moms tilbage ved eksport sagde kontoret i lufthavnen i Johannesburg.

    Fandme en skam det skal være så dyrt her hjemme!


  • #3   30. aug 2019 Mine bekymringer går i retning af om der er ændret på noget som gør registrering umuligt... Alt bolt on skal jo være tüv mærket . og er der ændret på stel kan det være lodret op af bakke...
    opfylder cyklen overhovedet de miljø regler vi slås med ?


  • #4   30. aug 2019 Der kommer også lige en EU godkendelse eller en data erklæring oven i hvis den er nyere en 2003-4 stykker.

  • #5   31. aug 2019 Du kan skrive til skat og bede dem om at forholde sig til det

  • #6   31. aug 2019 I bund og grund en god ide at spørge skat inden import.
    Hvis altså det ikke lige er fordi der nok går MINDST en uge før de søvnige medarbejdere ved skat vågner af tornerosesøvnen. Til den tid er løbet måske kørt, som jeg forstår trådstarter.


Kommentér på:
Hd 883 - 1200 import Sydafrika

Annonce