{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Garmin Zumo 400???
  • #1   30. sep 2007 Mindste version af Garmins MC-gps'er.

    Så selfølgelige følger der beslag med til motorcykelmontering - den er jo lavet til det.
    Kan også bruges i bil - ved ikke om du skal købe sugekop ved siden af - eller om det følger med.-

    Sammen med TomToms rider er Garmins Zumo serie reelt de eneste der er lavet specielt til mc - store knapper - store letaflæselige oplysninger mht til fart osv - nem afmontering etc. .
    Softwaremæssigt skulle Garmin være bedre en TomTom
    indtilvidere haar jeg ladet mig fortælle.

    Tror ikke denne model har bluethooth - der skal du vist op i 500 eller 550 som har lidt flere faciliteter. -

    Men hel dum er den ikke smiley


  • #2   30. sep 2007 Det lyder som et kanon godt tilbud...
    Det er jo ca halv pris at 550 modellen....
    Så hvis man ikke har noget af bruge de ekstra features til, så var den da mit valg...

    Endnu billigere her:
    http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=334787&cks=ASS&assoc=B2EE2DC9-79A9-4643-8E9B-BB3EEB25CF18


  • #3   30. sep 2007 Spørgsmplet er hvordan den bliver monteret på MC, Jeg har gør noget om at nogle GPS er sidder i en lomme med indbygget magneter som så sidder på tanken, hvordan er denne GPS monteret?

  • #4   30. sep 2007 Der er beslag med så du kan montere den på styret - MC holder rettere sagt . Gps er så lige til at klikke af og tage med dig hvis du vil. Når den sidder i beslaget får den strøm fra mc'ens batteri - nemt og ligetil .

    Ikke noget med lommer og magnetter

    Det er en robust navigator som både er vandtæt og vibrationstestet. Den er udviklet specielt til motorcykel idet knapper på touch skærmen kan sætte til stort format hvorved zûmo let betjenes med handsker på. Mekaniske knapper er også placeret i venstre side, så du kan holde højre hånd på gashåndtaget.



Kommentér på:
Garmin Zumo 400???

Annonce