870 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
13 Svar
En tur i jorden :-( En tur i jorden :-(
Så blev det min tur til at prøve at smutte at vejen.
Vi var ude og lege på nogen små veje, med en masse dejlige sving. Og så kommer vi til et sving hvor jeg ikke føler at jeg kan komme rundt. Jeg forsøgte at bremse, men da jeg kom ind på græsset, måtte jeg en tur i jorden. Ubehagelig følese.
Men når uheldet nu, kan man rolig sige at jeg var utrolig heldig. Jeg har kun en øm skulder, og så ondt i nakken.
Og min kære bike slap med et ødelagt blinklys, og nogen få ridser på siden. Så kan man da vidst ikke være mere heldig.
0 synes godt om
aug 2004
Følger: 34 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 64 Svar: 391
nej spøg til side.
det er da heldigt der ikke er sket mere men noget pis aligevel.
mvh rené c
dec 2004
Følger: 20 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 103 Svar: 1.394
maj 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 31
apr 2005
Følger: 41 Følgere: 39 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 280
Men sådan er det jo når man ikke har nok rutine.
Har faktisk overvejet et svingerkursus.
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 3.015
Ja, hvis den lokale bonde ikke lige har smidt flere kubikmeter stabilgrus på vejen.. :S
Utroligt, så meget lort de smider rundt omkring..
maj 2004
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 307
jul 2004
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 78 Svar: 807
Stig -- godt der ikke skete mere med dig
jan 2005
Følger: 28 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 26 Svar: 76
Har selv været på kursus efter mange km...
Det hjælper (mconline.dk). Til Klaus, du flytter din dertil indrettede lidt ud på sædet! naturligvis til samme side som du vil, evt. se mc RACE på eurosport! Du og din mc får bedre grib og balance. '
Brems i sving, husk at rette op først, eller kontra styrer som tidligere nævt!= pres frem med den hånd på styret, som du vil dreje
dec 2003
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 2 Svar: 86
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 973
Jeg havde også "lidt" for meget fart på, så jeg tænkte "den klarer jeg ikk den her"; men med fuld bagbremse og et hoppende og dansende baghjul fik jeg mig manøvreret igennem svinget... den sidste del ude i rabatten. FU*K det var en ubehagelig fornemmelse; men hva... så ka man vel lære det til næste gang, ikke at give for meget gas på småveje man ikke kender ;o)
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.137
Det er føreren der sætter begrænsningerne. Så hvis du havde vært mere sikekr åp din bike, havde du garanteret kunen komme fint rundt i svinget (no offence). Fx de første 6 mdr på min tl´er, de gik med at finde ud af hvad den kunne og hvornår den sagde stop. Det ved jeg nogenlunde nu, men til genngæld kan jeg godt blive bange når den kommer ud til yderpunterne. Dvs i værset tilfælde, så kunne jeg foerstilel mig at jeg også kom til at smide den istedet for at "prøve" lykken
Derfor, så overvej et bronzekursus elel rlign. Der finder du virkelig ud af hvad cyklen kan, og bliver meget mere sikker i din kørsel. Så vil der være længere mellem de ubehagelige oplevelser på mc´en
apr 2005
Følger: 41 Følgere: 39 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 280
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.137
Så styr på mc´en og kør den med respekt uanset!
En tur i jorden :-(