Frygtelig sæson Frygtelig sæson
Nå, ved ikke om det er alle der er inde i historien om min sørgelige sæson, men en hurtig opdatering ville nogenlunde som det her: Nyt dæksel med glas, problemer med maleren, cyklen står stille i 1 måned, problemer med at montere, til forhandleren, cyklen har nu stået stille i 1½ måned. Men endelig er den færdig, og der bliver arrangeret hjemtransport ved et firma der yder den service, og det bliver pointeret at det er en tung cykel, hvorfor det skal gøres en fredag, da jeg vil være hjemme til at tage imod den. Nej nej, de henter den en onsdag, binder den fast i passagerbøjlen, hvilket resulterer i mange ridser, og kører den halvvejs. Her læsser de den af og senere kommer der en anden bil og skal køre den det sidste stykke vej. Som i alle ved er det en tung cykel, og på trods af diverse bemærkninger om at de skulle være 2, var de 1 og han smider cyklen......Det koster en smadret højre side, nærmere bestemt styr, spejl, styrknop, tank, mine to helt nye tændings og koblingsdæksler med vindue, fodhvilere til fører og passager og 1 stk. blueflame udstødning. De kommer jo som bekendt kun i par, og der er temmelig lang ventetid. Kan allerede nu begynde at se hvad det bærer hen til, og må nok indse at min sæson er ovre. Sådan noget lort, havde håbet på at jeg kunne få de sidste par dage med. Ha det godt og pas på jer selv og jeres cykler
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.621
jan 2007
Følger: 39 Følgere: 37 MC-er: 3 Emner: 30 Svar: 1.764
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 66 Svar: 221
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 765 MC-er: 20 Emner: 287 Svar: 1.844
Held og lykke med din
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.374
jun 2005