{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

motorcykel messig uddannslse? {{forumTopicSubject}}

hej mg.

Jeg har tit tænkt på hvordan man bliver, noget indenfor udvikling af motorcykler. som man ser i indslag i moto gp eks, hvor de justere kaburatoere, støddæmpede, dæk, friktion osv. hvor man udvikler motoere, maskinerne, stel så det bliver bedere, hurtigere og smartere. hvad hedder den uddannelse. hvis der er en konkret uddannslse. hvor og hvordan kan det lade sig gøre.
Er der nogen der har nogen ide?

LJ

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  motorcykel messig uddannslse?
  • #1   3. okt 2007 Uden at jeg ved det, så ville jeg gætte på du fx. skulle have en mekaniker uddannelse, og så måske en ingeniør, og så være heldig for at finde sådan noget smiley

• #2   3. okt 2007 jah måske. men hvis man skal uddanne sig mekaniker først, og så ingeniør bagefter. så går der jo lige så lang tid hvis ikke længere end at blive læge smiley

• #4   3. okt 2007 Ja, maskiningeniør - produktion og konstruktion som retningen hedder i dag på DTU...
    Det er nok vejen frem - og så en masse held og endnu mere talent og tålmodighed...

• #6   3. okt 2007 alle de producenter af dæmpere dæk motorcykler er vel udenlandske?

• #7   3. okt 2007 Mikkel H. [Aalborg]

jeg har desværre ikke interesse som læge smiley
    jeg går på gymnasium nu, og jeg kan godt se der er lang vej. og muligvis også langt til arbejdspladsen.

• #8   3. okt 2007 Så vidt jeg husker, kan man i England tage en ingeniør uddannelse, hvor du uddanner dig med det specifikke mål, at få job inden for motorsport verdenen – mener faktisk bare den hedder motorsport ingeniør.
    For nogle år siden afholdt Renaults F1-afdeling en konkurrence, hvor vinderen fik mulighed for at arbejde i deres F1-udviklings afdeling i 6 mdr. – ham der vandt, var uddannet ”motorsport ingeniør”. Dog tror jeg ikke, beskæftigelsesmulighederne med denne uddannelse er ret store – Ham der vandt den konkurrence havde vidst søgt et pænt stykke over 100 stillinger uden resultat, før han vandt den konkurrance.

• #9   3. okt 2007 * konkurrence

• #10   3. okt 2007 Tålmodighed er en dyd - også her. Det er så uendelig få der kommer indenfor motorsport, customisering. Så hvis du ikke har den basale mekaniske interesse så find heller noget du synes er sjovere.

Mvh, Henrik (Tidl. automekaniker)

Kommentér på:
motorcykel messig uddannslse?

Annonce