{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tyverisikring .. overkill eller ej ?!
  • #1   5. sep 2019 Hvis det er din video, så er initiativet fint nok. Det er bare som om, du kun viser en meget lille del af sikringsarbejdet og låsene.

  • #2   6. sep 2019 jeg har kasko på min, for mig er det bare en motorcykel

  • #3   6. sep 2019 hvis dette er dit, så har vægen tydelige fugt skader og beslaget kan slås af letter end du tror.
    eneste løsning på tyveri sikring, køb en MC. ingen vil have. smiley


  • #4   6. sep 2019 Sæt et skilt på med teksten "Denne mc er beskyttet af ekstrem vold" smiley

  • #5   6. sep 2019 Sådan et på garage døren

    profilbillede
  • #6   6. sep 2019 Jeg har min i ratlås, inde mit i Aalborg, men der er alligevel ikke nogen der gider stjæle en lille 250cc mc så det er fint + der er kasko på den.

  • #8   6. sep 2019 En 250er er lige sådan de halvvilde vil stjæle og køre rundt på.

  • #9   6. sep 2019 Vi var en flok herinde som købte låse, kæder og grund-ankre hos Almax i UK
    Det er overkill. Fantastisk kvalitet.

    https://www.almax-security-chains.co.uk/


  • #10   8. sep 2019 Det er meget simpelt, bliver din mc stjålet, så var det ikke overkill.

    Og så længe den ikke bliver stjålet må du leve i vished om du du måske/måske ikke har brugt for mange penge, så sikringsudstyr der måske aldrig kommer i brug og hvis det gør, måske er komplet ligegyldigt, da faktum er dette: "Vil de have den, så får de den, al amatørsikring er blot en forsinkelse af det uundgåelige!"

    Svaret på enhver bekymring angående muligt tyveri af din mc er(glem ikke du hørte det her først) : En kaskoforsikring! smiley

    Så et indslag fra UK, hvor de havde optagelser af professionelle mc tyve. De kørte rundt i en stor boogie varevogn, holdt ind ved mc'er, klippede selv store tykke kæder over som var de smør, hvorefter 2-3 voksne gutter løftede mc'en ind bagi varevognen, smække bagdørene og trillede væk! Som sagt, det meste sikring er blot en forsinkelse og jeg gør personligt ikke noget udaf at bolte min fast, men derimod er en god skivelås noget af det sværeste at få af og det holder ihvertfald joyridere væk!


Kommentér på:
Tyverisikring .. overkill eller ej ?!

Annonce