{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

Grrrrr kender I det {{forumTopicSubject}}

For første gang, jeg ved ikke hvor længe, men måneder, tog jeg rugbrødsmotorcyklen på arbejde…

Og nærmest hele vejen forsøgt jeg igen og igen og igen, at orientere mig bagud i spejlene.. doh
Gjord det mange gange og kunne jeg ikke finde venstre spejl kiggede jeg efter højre, før jeg tænkte doh doh.

På vej hjem ville jeg så lige finde ud af hvad klokken var på speedometeret, men det var der heller ikke…. Doh doh doh….
Gid det snart bliver april igen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grrrrr kender I det
  • #1   9. okt 2007 Er du da allerede stoppet med at køre mc???

Kender det ikke, jeg kører på den rigtige cykel hele året.

• #2   9. okt 2007 Nej, jeg er ikke stoppet helt endnu, men I morgen trafikken er RBMC hurtigere end MC gennem byen, og man holder ikke i køer og små fryser.
    Men F### hvor jeg savner de lune morgener hvor man bare sidder og nyder vejen til arbejde, kø eller ej.

• #3   9. okt 2007 jesper jeg kender det udemærket godt har også taget mig selv i det flere gange med sammen resultat...

man kan også tage sig selv i at køre som en rigtig mc... (ja jeg køre meget meget tidligt om morgene... og er måske ikke alid helt vogen... men der er jo heller ikke nogen trafi..)

• #4   9. okt 2007 alså med plaseringen på vej er nok lidt langt ude på vejen.. af en cykel at være

• #5   9. okt 2007 Kender det ikke´, har ikke siddet på en cykel siden jeg
    blev konfirmeret.... og det har jeg det fint med.
    Der er altså opfundet noget smartere en en alm cykel, ligesom man bruger en lighter i stedet for 2 flintesten ik'

Kom nu ind i kampen om global opvarmning, så vi kan køre mc hele året... jeg kæmper bravt. Danmark er sku så koldt.!

/Simon

• #7   9. okt 2007 ... og så styre RBMC'en hlet vildt hurtigt og bremser ad helvede til.

CB

• #8   9. okt 2007 CB ja hehe. har været rimelig tæt på de andre cykelister. den stopper bare ikke på samme måde.

Søren jeg har så cykelsti det meste af vejen, så jeg har ikke rodet rundt ude på vejen, men kigger efter cykler i spejlet når jeg skal svinge til højre, selv om jeg jo er cyklen smiley

Simon nu bor du jo også nærmest på landet.... Der gad jeg sgu heller ikke cykle smiley

• #9   9. okt 2007 Den er da hurtigere end din smiley

• #10   9. okt 2007 Jesper det har du helt ret i, herovre kan det svare sig at tage bilen/mc'en, det er sku så dejligt man ikke skal holde i kø for at komme ud af indkørslen, og så kan man også parkere herovre. Du skulle prøve det smiley

/Simon

Ps. og lige en hemmelighed du må ikke sige det til andre, der er næsten ingen flipperkale her ovre. smiley kun lige Århusegnen smiley hehe

• #11   9. okt 2007 Takker Simon smiley

Når jeg skal teste topfart kigger jeg forbi

Kommentér på:
Grrrrr kender I det

Annonce