574 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Mit først Projekt ! Mit først Projekt !

Hey, jeg overvejer at ombykke en bike til en fighter !
jeg vil gerne vide lidt om hvilket mærke/ model der er et godt udgangspunkt, som sagt er det mit første projekt. prisen på start cyklen må max være 10000 - 15000 .

evt. link til projekter, har fundet en del her på siden men fler skader ikke .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mit først Projekt !
  • #1   9. okt 2007 hvad slags er du til skal det være en plastikcykel der bliver rippet eller en der standart er nøgen som bliver peppet op... med det startbeløb er det nok en uden afgift du skal lede efter

• #2   9. okt 2007 en gammel suziku gs'er ville være mit bud til den pris, sådan en 450'er må kunne findes til de penge.......

• #3   9. okt 2007 gsxr 89-95 er oplagte til streetfightere..

er dog bare bange for at hvis dit budget skal indebære en mc med afgift, så kommer du godt nok ikke langt..

• #4   9. okt 2007 Hej Det er jo lidt afhængig af erfaring, meget lysten og pengepung det handler om. Startede selv med at købe en rep.bog, og tog det side for side sammen med rep. Og er tømrer og ikke mekaniker. Tjek lige dba.dk og qxl.dk, og ikke mindst ebay.com eller mobile.de. I tyskland er der mange muligheder for stel med papirer, eller hele mc for små penge, men også qxl.dk. Fornyelig så jeg en Honda CBR 1000 med startpris på 10.000, ved ikke hvad den gik til på qxl.dk. Et godt tilbud for få dage siden var på mobile.de, en Honda CB 900 RR fra 1999 km 22000 til 2100 EURO, stod i Madrid Spanien. Meget flot på billederne. En flybillet enkelt kan du få for ca. 500, tag tøjet med og kør den hjem. Hilsen Flemming

• #5   10. okt 2007 Hej Kristian.

De mest gængse modeller til Streetfighter projekter er de ældre Suzuki GSXR modeller eller de ældre Honda CBR900RR modeller, det er dem tyskerne ynder at bruge til deres "Tyskerstil" Fightere. Men det er jo kun fantasien der sætter grænsen, så find et gammelt lig og giv din fantasi frit løb.... Jeg har set nogle gode Honda Bol'dor projekter her inde og også nogle ældre Yamaha med Deltabox stel som er blevet helt vellykkede.

Der udgives blade kun med Fightere (mest på Tysk tror jeg), hvor man kan hente inspiration.

Der er er en Streetfighter gruppe her inde, hvor du kan høste lidt erfaringer også

Held og lykke med projektet, jeg glæder mig til at se hvad du får stykket sammen.....

• #6   19. okt 2007 Mange tak for de gode råd. (:

Kommentér på:
Mit først Projekt !

Annonce