Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KTM forhandler???
  • #1   9. okt 2007 villadsen mc ved hinnerup nær århus er aut. ktm forhandler

• #2   9. okt 2007 ok Kasper... og til andre int. så er det den sorte/hvide jeg er faldet lidt for... nogle der kan dele køre egenskaber på sådan en maskine... ??? Sebastian Odensen, nu må du komme på banen;o)))

• #4   9. okt 2007 Jeg prøvekørte en 690sm her i sommers. (den der ligner en mammut)
    Må sige den skal ihvertfald geares ned. Den var lovlig højt gearet synes jeg. Ihvertfald hvis den skal bruges til spas på gaden, 1 tand mindre foranburde gøre det
    Den gik egentlig godt som standard, dvs kunne ikke føle brug for en powercommander, men det er selvfølgelig svært at afgøre efter 30 minutters kørsel og svært at afgøre når man ikke har prøvet en med monteret powercommander.

Mine 192cm gik ikke på modellen jeg prøvede, da mine knæ simpelthen ikke kunne være der for tankpanelerne. Eller de kunne de, sad bare ikke behagleligt. Ved ikke hvordan det er på de nye modeller smiley da de jo kun havde den SM model sidste år. Men de nye modeller er satme sweet! Bare nogle MEGET hamper priser for 1 stamper cykler! Den duke er satme lækker, men render vel op i 140k or so?

• #5   9. okt 2007 Mht sprøjt. Så synes jeg ellers at KTM formår at lave nogle lækre indsprøjtningssystemmer og maps til deres cykler. Det mærkes også på superduken, selvom den også er mærket af de EU krav osv..
    I det hele taget er jeg imponeret over KTM´s motorer. Deres lc8 motor er kun 80% af størrelsen på tilsvarende v2 motorer på markedet. Samme med vægten. Se billede i min superduke profil. Det siger lidt om det de egentlig laver.

• #6   9. okt 2007 Sebastian:
    Har kigget rigtig meget på din og det ville også funke rigtig godt for mig, meeen vil gerne have noget mindre til en start så jeg rigtig kan lære det ræs der kræves af den... men jeg må jo ud og lede og se om jeg ikke kan få prøvet dem af...

• #7   9. okt 2007 jo for faen. ka n også huske jeg synes den virkede lidt tung i det! smiley var sværre at trække rundt med end min (ex) 640´er, I kørsel føltes det dog ikek så slemt smiley

• #8   9. okt 2007 hvad med service på dem, er det dyrt og hvor langt kører de inden der skal pilles ved det????

• #9   9. okt 2007 kigget på hvilken af mine? 640? 990?

Bare vær opmærksom på at du faktisk kan få en 990 superduke fra 05-06 me dlavt kmtal på plader til en 150-160k inden du køber en sprit ny enstamper duke

En superduke må du dog ikke sammenligne hverken med en SM eller Duke. Superduken er en stor motorcykel, selvom den styreegenskaber minder uhyggeligt meget om en SM´s

• #10   9. okt 2007 Ventiljustering på en Superduke er hver 15kkm (eller er det 7500km, komemr sq i tvivl),
    På 1 stamperne er det vist hver 5000km? Kan ikke huske, måske Henrik kan fortælle det.

Men du skal ikke tænke på motorerne. De holder smiley

• #11   9. okt 2007 afgiften på en superduke er lige omkring 100k, de kan købes til 60k i Tyskland

Ved ikke hvad den 690 koster ny

• #12   10. okt 2007 KTM 690 Supermoto. Pris 160.485 kr., 1 cyl. vandkølet firetakt, 654 ccm, 63 hk.

Til den pris nappede jeg en 950Supermotard eller 990 superduke med lavt km tal. Kan fåes på plader til samme pris eller mindre! Det er jo sygt med 160k for en 1 stamper 690ccm motor!!

Superduken står mig i 160k med alle de powerparts dele (der er for cirka 60k). Man kan nemt lave samme med en 950supermotard. Omvendt kan du nok gpdt også hent een 690 i udlandet med lavt km tal og få den på plader til en 120-130k hvis det skal være sådan en. Men overvej da evt 950sm´eren.

• #13   10. okt 2007 Kanon, du er sku hurtig til at finde ud af noget... 1000 tak for hjælpen, må lige vente og se tiden an, for jeg giver dig da fuldstændig ret i at 160K for den er lige rigeligt....

Kommentér på:
KTM forhandler???

Annonce