{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

problemer m/ startknap {{forumTopicSubject}}

Jeg har gennem sommeren haft lidt problemer med starte ind imellem, og nu er min startknap begyndt ikke at reagere med det samme, man skal lige trykke et par gange inden der sker noget.
Hvad er der galt? Løs forbindelse eller måske simpelthen starteren der er ved at stå af?
Håber der er nogen der kan hjælpe med ideér.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  problemer m/ startknap
  • #2   11. okt 2007 jeg mener at det er din starter du skal have udskiftet. når den gør det, er det kun et spørgsmål om hvornår den ikke længere kan startes....

• #3   11. okt 2007 Som Mikkel H skriver, kan det jo være flere ting - tror dog mest på ir/snavs i kontakten.
    Skil den ad (hvis det er muligt) og rens kontektfladerne, og se om ikke det hjælper

• #4   11. okt 2007 Min gamle zxr400 gjorde helt det samme der var bare ir/skidt inde i kontakten oppe ved styret fjernede det med en skruetrækker og så virkede det bare igen prøv det som første løsning smiley

• Kurt H
    Kurt H Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 4
    #6   11. okt 2007 hej jeg vil skille di stik ad og give dem alle et sprøjt vd40 så er du kørende igen giv også selve kontakten og tændingslås så er du kørende for det er kun ir der driller dig helt sikkert held og lykke med det

Kommentér på:
problemer m/ startknap

Annonce