674 visninger
|
Oprettet:
Nitro hjelme. {{forumTopicSubject}}
Hej med jer.
Er der nogen herinde der ved om der er nogen der fohandler Nitro hjelme i Århus området ????
Fanme fede hjelme til små penge !!!!
Mvj Johnny
sep 2004
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 119 Svar: 1.451
Der er noget vindstøj i dem, men til 595,- er det et RIGTIG godt køb. Dejlig hjelm.
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.283
Mvh. Rune
apr 2004
Følger: 44 Følgere: 53 MC-er: 7 Emner: 179 Svar: 672
Der købte jeg min Nitro...
Alle Suzuki forhandler burde kunne skaffe dem hjem da det er suzuki som impotere dem...
mvh
Lasse
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 28 Svar: 588
Go weekend ! ;o)
Mvh Johnny
Nitro hjelme.