{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
565 visninger | Oprettet:

Spar 2? {{forumTopicSubject}}

Min Morbror aka "Mester" er lidt vild med gamle maskiner. Hans far, min morfar, havde i sine unge dage en cykel der hed en spar 2. Morbror har netop afsluttet et projekt med at restaurere en gammel Java http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=3570 så næste projekt skulle være sådan en spar 2.. Ved faktisk ikke rigtig mere... Er der nogen der ligger inde med noget viden om sådan en maskine, evt. en gammel en i en lade, garage eller andet der kunne være til salg? I må meget gerne kontakte mig hvis i ved noget!!??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spar 2?
  • #1   16. okt 2007 Er du sikker på navnet?
    Blev jo nysgerrig, men kan ikke google mig til noget...

• #2   16. okt 2007 ja jeg har selv forsøgt at søge både på "Spar 2" "Spar to" "Spade deuce" og kan sku heller ikke selv finde noget.... Ja jeg har jo ikke set den selv, da det jo var engang i 30'erne... *GG* Men Morbror siger at det hed den... Nu er han ikke den store ørn til computer og nettet (selvom han nok selv mener det *GG*), så ville da lige se om jeg kunne hjælpe lidt og rykke lidt op i arvefølgen.... så hvis der er nogen der ved noget.. bare et eller andet så hører jeg gladeligt.......

• #3   16. okt 2007 hejsa prøv at spørge herinde (link fjernet)

• #4   16. okt 2007 Tak for link Dean H....

MOTO tak, men er du nu sikker.. Jeg er sikker på at han har sagt den hed "Spar 2" og den gamle plejer sku at have check på det lort der... skal lige høre ham, for tror måske han har et gammelt billede liggende.... men jeg undersøger det da lige med "SPARTA".....

• #5   17. okt 2007 MOTO ok.... tak for det... Jeg har kigget lidt rundt, nu bliver jeg sku nød til at ringe til "Mester" og pumpe ham lidt for oplysninger så jeg kan komme videre i søgningen... Skulle nogen ligge inde med sådan en gammel Sparta MC må I endelig skrive til mig... *S*

Kommentér på:
Spar 2?

Annonce