1.932 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Michael P
Michael P
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10

125cc på bilkørekort ? 125cc på bilkørekort ?

jeg har hørt lidt snak om at man på et tidspunkt skal kunne komme til at kører 125cc mc med vist nok maks 11kw efekt er der andre der har hørt noget om det og evt hvornår det træder i kraft har selv hørt januar 2007 noget med en Eu regl som Danmark ikke kan blive ved med at smige sig uden om da de bla i sverige må kører på 125cc mc med en maks efekt når de er 16år

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  125cc på bilkørekort ?
  • Michael P
    Michael P Tilmeldt:
    jun 2005

#1   25. jun 2005 nice navn ik smiley

• Michael P
    Michael P Tilmeldt:
    jun 2005

#2   25. jun 2005 jeg har bilkørerkort har jeg snart haft i 20år var bare så snot dum at jeg ikke tog et mc kort den gang for da var det til at få for et sted mellem 2500kr og 3500kr hvor dum kan man værer har også været så dum i mine helt unge dag at køre mc uden kort til mc bare fordi jeg ikke kunne tage mig sammen til at tage et og lige nu er der lidt lavt i kassen og her ude på landet hvor jeg bor er der ingen konkurence så et mc kort koster ca 12000kr på grund af alle de timer man skal have selv om man ikke har brug for dem

• #3   25. jun 2005 Hvorfor sidder du og snakker med dig selv... Keder du dig? Hehe ;o)

• Michael P
    Michael P Tilmeldt:
    jun 2005

#4   25. jun 2005 ja kan man sku godt sige i det her møg vejr det er her

• #5   25. jun 2005 årh det er forvirrende den her tråd smiley

• Michael P
    Michael P Tilmeldt:
    jun 2005

#6   25. jun 2005 det er fordi der er en bruger der har det samme bruger navn som mig jeg vil bare vide om der er andre der har hørt noget om at man måske kan komme til at køre 125ccm mc på bilkørekort på et tidspunkt og hvis ja hvornår

• #7   25. jun 2005 Ja har det avis udklip liggende på mit skrivebord et sted, hvor det står i smiley

• #8   25. jun 2005 der er vist ikke noget der er fast endnu.
    men det er da helt sindsygt at man måske kan køre små mcer med bilkort.
    de snækker så meget om ulykker og så vik man stadig satte folk op på to hjul uden så meget som at give den nogle køretimer.
    prøv at på eu scoterne det er dem der er med i flest ulykker. hvorfor mon det kunne værre manglende erfaring på to hjul.

mvh rené c

• Michael P
    Michael P Tilmeldt:
    jun 2005

#9   25. jun 2005 nu tror jeg godt nok ikke det bliver mito og rs eller lignende folk kommer til at kører på med et bilkørekort nok mere nogle der maks kan køre 80-90kmt og alle kan jo købe en bil der kan køre 200kmt eller mere når de er 18år og hvor mange på 18år kan køre sådan en bil forsvarligt jeg har personligt altid kørt på noget med to hjul alt fra cross til mc CB 550 four.suzuki gsx 750.yamaha fzr 1000. og aldrig lavet en skade køre kun scooter 45 nu efter jeg er blivet kloger og ældre og ganske rigtig det er farligt at køre 45 scooter som Rene C skriver men det er primært pågrund af at man skal ligge og køre 45kmt hvor alle andre køre 80-100kmt +at bilister ikke tager en skid hensyn til en 45 scooter jeg har selv været ved at blivet pløjet ned op til flere gange ikke fordi jeg forsvare at jeg har kørt uden kørekort til mc det er sku for dumt det kan vi godt blive enig om men at et mc kort skal koste 12000 kr er også vildt jeg vil uden at prale og håber heller ikke at det lyder sådan påstå at jeg maks skal have 7-8 time for at tage et mc kort +teori

• #10   25. jun 2005 Hejsa
    hvor mange timer er der krav om i dag.
    mv Smeden

• #11   26. jun 2005 Med på en lytter

Jeg har også hørt et rygte om dette bilkørekort = 125cc MC

Nogen der kan finde nogen paragraffer

Kommentér på:
125cc på bilkørekort ?

Annonce