933 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Hjælp til at finde shoei Z-one hjelm Hjælp til at finde shoei Z-one hjelm

Jeg har ovenpå at have købt en shoei X-spirit hjelm, der var for meget støj i, besluttet mig at købe en Shoei z-one hjelm, sort i str medium.

De har en I Odense, men den bærer præg af at have været taget op og ned af af kassen mange gange, så den er lidt mat i siderne.

Så er der nogen der ved hvorhenne de har en Shoei Z-one hjem i sort str M stående? Eller evt kender en forhandler de rhar masesr af shoei hjelme hjemme, så smid lige et link eller nummer.

Der er sikkert flere en dem i Odense der har en stående fra sidste år der ikke er solgt endnu!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til at finde shoei Z-one hjelm
  • #1   20. okt 2007 Come on, nogen må da vide i hvilke butikker der står mange shoei hjelme rindt i landet????

• #2   20. okt 2007 vi har dem. jeg kan ikke huske om jeg har dem i medium eller i hvad str. Men jeg har nogen stykker på lageret. Du kan ringe til mig i firmaet på mandag efter kl 9 på 48796600

• #3   20. okt 2007 Kan du ikke bruge den der er til salg i markedet?... Det er en medium, men den er godt nok ikke helt sort, men den er da billig! smiley

• #4   20. okt 2007 buggi smiley Jo hvis ikke jeg finder en i sort smiley

men sort cykel, sort læder, så er det sq synd med en spraglet hjelm smiley :)

Jeg ringer til Rasmus nummer mandag og hører hvad de har og had det koster, derudover har jeg bikeroutfit i Tyskland til at undersøge diverse forhandlere om de har nogen hjemme. Og går det helt galt, så er der den sorte her Odense. Må så bare håbe en polering kan gøre den pæn

• #5   20. okt 2007 ........ I hear you brother :-)... Men så spraglet er den da heller ikke smiley

• #6   20. okt 2007 Hvis det er vindstøjen der skal ned, så prøv en schubert istedet. Har læst en anden tråd om utilfedshed med støjniveauet i en shoei :o)

• #7   20. okt 2007 Jeps, det var så min tråd smiley det er X-spirit hjelmen der er træls!
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=58098

Min XR900 er meget støjsvag. Det skulle den Z-one også være! Så derfor, Haps sådan en til mig smiley
    Shubert ligner noget der er lavet tli homoseksuelle eller Honda kørere smiley :) smiley Nægter jeg at tage på hovedet smiley

• #8   20. okt 2007 Hvis det ikke lykkedes at finde den søgte hjelm hos en forhandler i nærheden af dig kan du evt. prøve Mlol.de. De kører tilbud på Z-One til Euro 299,- og tager 10 Euro i forsendelse.

Har selv lige købt sådan en fætter men den passer desværre ikke helt perfekt til min hoved selvom størrelsen som sådan er rigtig.

Nu ved jeg ikke om Michael der har vist interesse slår til, men eller kan du tage et kik på den jeg har til salg. Er godt nok ikke sort som du efterlyser, men deriod sort/hvid. Til gengæld er den billig.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=22866

• #9   20. okt 2007 Nej det ville godt nok være synd at komme på superduk'en også med en Schubert gryde på hovedet. Det holder altså ikke:)

• #10   21. okt 2007 Lars H, jeg napper din hvis ikke jeg finder en sort. Er din solgt så tager jeg en hjem fra Mlol...

Steffen.. Ja ikke? smiley Det er jo hærværk

• #11   21. okt 2007
    kim ( Kolding ). S> Jeg begriber så, til gengæld, ikke hvordan du kan udlede at nogen her i tråden gør det, fordi de hellere vil have en hel sort hjelm, end en hjelm <b>nøjagtig magen til</b>, blot med mønster. Begge topmodeller inden for et af markedets allerbedste mærker?!?

• #12   21. okt 2007 Kim.. Det har da intet med det her at gøre. Gider du godt lige argumentere og forklare hvad det præcis er du mener istedet for bare at lukek sådan noget crap ud der ikke har en dyt med det at gøre?

Det er da klart at når man skal købe en hjelm til 3k, så vælger man den farve der passer ens egen smag bedst. Jeg gider da ikke betale 3k for noget der ikke falder i min smag mht farve når jeg kan få akkurat samme hjelm for samme pris i den farve jeg synes der passer bedst. Jeg har en 2 SIKKER hjelme jeg bruger til daglig og skal først have den nye, så den er klar til næste sæsæn, så vil gerne bruge tid på at finde den farve jeg synes bedst om

Ville du være ligeglad med farven på din mc, din hjelm og dit tøj? Dvs du er helt ok med købe en lyserød dragt med kaninører, selvom dragten i en anden farve koster samme?

pfffff......

• #13   21. okt 2007 Sebastian,

Hjelmen er desværre solgt, men jeg kan som sagt anbefale Mlol.de. De virker flinke og reelle at handle med. Eneste anke er at de sender via DPD som nogen gange er sløvere end en halvdød skildpadde. Forvent at hjelmen er 6 - 7 dage undervejs såfremt du bestiller een.

• #14   21. okt 2007 Jeg har fundet i sort i USA til 380dollars smiley
    Så det bliver nok sådan en hvis ikke Rasmus firma kan gøre det billigere og hvis ikke ham tyskeren kan finde en til mig. smiley

• #15   22. okt 2007 Nu var det jo også skrevet ret ironisk med hondaen smiley
    Men er ikke til schubert designet, og igen, vli da hellere betale 3 k for noget jeg kan lide som kan det samme

Kommentér på:
Hjælp til at finde shoei Z-one hjelm

Annonce