Søger 'busa med guld Scorpion potter {{forumTopicSubject}}
Jeg mangler kontakt til en gut der har en Hayabusa. Den skulle være sort og kører lige nu med et sæt guldfarvede Scorpion potter, som han har købt af mig. Desværre mangler betalingen... Da der er gået rod i adresserne kan jeg ikke finde ham igen. Laaang historie med at jeg i sidste øjeblik skulle sende dem til et andet sted pga nemmere afhentning osv. Ikke sikkert der er snyd involveret, nok nærmere 'bare' rod og misforståelser.
Jo, jeg fik hans adresse skrevet ned, men ikke den nye det skulle sendes til. Selvfølgelig min egen skyld. Og på den jeg fik skrevet ned kan jeg ikke fange ham...
Nogen der kender ham? Eller hvis der er snyd med i det, har set et par guldfarvede Scorpion potter? De er ikke så almindelige...
MvH - Allan
dec 2005
Følger: 34 Følgere: 32 Emner: 48 Svar: 346
Mon ikke han vender tilbage.... Det håber vi....!
mar 2005
Følger: 32 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 53 Svar: 523
jun 2006
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 33 Svar: 166
jan 2005
Følgere: 71 MC-er: 25 Annoncer: 1 Emner: 56 Svar: 985
Trylle trylle.... Fik en sms fra ham her i aften, efter 2-3 uger hvor jeg ikke har hørt fra ham.
HAn kom fra 35xxområdet. MEn den med folkeregistret - der skal man jo være sikker på man har det rigtige navn, og jeg er sgu så godtroende at det glemmer jeg af og til at tjekke. Men nu har vi kontakt igen...
Allan
Søger 'busa med guld Scorpion potter