870 visninger
|
Oprettet:
Så er der pic at den nye Sv,er {{forumTopicSubject}}
tjaaa så fik jeg taget nogle fotos at den nye Sv1000s
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 149
apr 2005
Følger: 29 Følgere: 29 MC-er: 2 Emner: 91 Svar: 970
hvad går sådan en fra 0-100 km/t på???
sep 2006
Følger: 37 Følgere: 36 MC-er: 4 Emner: 18 Svar: 426
Altså om det er 2.8 eller 3.6 sek er da bedøvende ligemeget.
Sir jo absolut ingenting om en motorcykel
apr 2007
Følger: 45 Følgere: 43 MC-er: 1 Emner: 108 Svar: 1.305
apr 2005
Følger: 29 Følgere: 29 MC-er: 2 Emner: 91 Svar: 970
sep 2006
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 116 Svar: 2.635
sep 2006
Følger: 37 Følgere: 36 MC-er: 4 Emner: 18 Svar: 426
En RR litermaskine er jo ikke meget hurtigere end din Sv 650 fra 0-100.
Det sir jo ikke en pind om hvad motorcyklen kan.
Det gør 0-160 eller 0-200 derimod
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 149
sep 2006
Følger: 37 Følgere: 36 MC-er: 4 Emner: 18 Svar: 426
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.927
;O)
Så er der pic at den nye Sv,er