1.205 visninger
|
Oprettet:
nu har de kørt med salt !!! {{forumTopicSubject}}
http://www.vintertrafik.dk/start.asp?file=applet&amt=&saltning=true
kom selv om ved saltbøssen her til morgen... heldigvis i bilen
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.582
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.221
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 277
Der ikke mere salt om eftermiddagen når jeg har tid til at køre..
Men hvorfor blive ved med at oprette emner om det ??
istedet for at skrive videre på de andre som også bliver oprettet hele tiden...
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.582
sep 2005
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 5 Emner: 91 Svar: 586
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 277
Har selv kørt som chauffør i 6 år..
De kan jo bare køre for en anden vognmand der ikke køre salt,,,
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.582
okt 2005
Følger: 123 Følgere: 127 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 1.072
nu har de kørt med salt !!!