1.441 visninger
|
Oprettet:
Ang. låne prøveplader {{forumTopicSubject}}
Hej. I sidste uge skulle jeg hente min nye cykel så jeg lånte plader hos motorkontoret. Jeg gik så ned på politigården hvor jeg kunne aflevere den, så ville de sætte pengene ind på min konto.
Nogen som har prøvet det før? Hvornår vil de sætte pengene ind?
Tak på forhånd..
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.070
Ingen problem
aug 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 64 Svar: 161
maj 2007
Følger: 1 Svar: 2
Skulle jeg også
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.070
jul 2005
Følger: 18 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 46 Svar: 1.179
maj 2006
Følger: 80 Følgere: 75 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.974
LoL....
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.070
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 333
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 1.111
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.070
Ang. låne prøveplader