{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødning fra USA.
  • #1   25. okt 2007 Kender ikke den side men ved at tolden tager stik prøve på hvad de måtte mene ser mistænkligt ud - desuden åbner de rigtige mange vare fra bestemte afsendere som de ved ikke må indføres (eks. thinggeek.com som sælger cofin produkter som ikke er lovlige i danmark)

    Du kan evt. høre dem om hvordan deres vare pakkes og hvad der står på pakningen.


  • #2   25. okt 2007 min dragt har lagt i tolden en måned nu, så bestil i god tid

  • #3   25. okt 2007 Er der så lige nogen som kan sige hvor mange % man skal betale i told for elektronik udstyr? Eller det er måske det samme lige meget hvad det er?

  • #4   25. okt 2007 Christian N > Drop lige den smarte attitude ik? Har skam prøvet skat.dk men den er ikke ligefrem nem af finde rundt i.. Kunne være der var nogen som lige vidste hvor mange % det ca. handlede om...

  • #5   25. okt 2007 Jesper A syntes sku du skal finde dig et andet forum !!!!!!!

    Fint du ikke kan finde ud af skat`s side, men du må da kende en her i dk der kender siden !
    Lad være med at komme med pop smarte bemærkninger TAK, gider ikke bruge min fritid på at læse indslag med lort som dit i min fritid.
    Grow up
    Lars


  • #6   25. okt 2007 Lars S > Jeg spurgte om et spørgsmål på en pæn måde. Han kommer så med en smart bemærkning istedet for at overse mit spørgsmål. Han kunne have ladet være med at svare når han nu alligevel ikke har noget konstruktivt at sige.. Og nu sidder du og bliver mavesur i din fritid? Utroligt at folk virkelig tænder af så hurtigt...

  • #7   25. okt 2007 Kenneth har intet med dit spørgsmål at gøre, kan ikke se han har skrevet andet end 1 spørgsmål !
    Lars

    Ps tag det ikke personligt, efter 17 timer strees på arb er jeg i dårlig humør, og forstår ikke hvis der er emne skift mit i et forum.
    Hygge Jesper, OK ?
    Lars


Kommentér på:
Udstødning fra USA.

Annonce