{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.073 visninger | Oprettet:

Hjælp til BMW design..... {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg er i gang med et dragtdesign til en BMW K1200 S - 2007 og har ledt og ledt nettet igennem for K1200S logoet som sidder på siden af kåben under BMW emblemet.
Hvis der er nogen herinde som ligger inde med et link eller allerbedst et grafisk billede/vektorgrafik af dette logo, vil jeg være yderst taknemmelig.

Mvh
Thomas E

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til BMW design.....
  • #1   1. nov 2007 - BMW har ændret strategi på logo området. Du kan ikke købe eller downloade deres logo nogen steder. Henvend dig til BMW DK, for at få de nævnte logoer.

• #2   1. nov 2007 ja henvend dig til BMW.. så kan du jo i samme ombæring spørge om lov til at bruge deres logoer.

• #3   1. nov 2007 tror peter har ret i at det vil være en god ide at spøreg om lov ellers ender du squ bare med et sagsanlæg for brud på jeg ved ikke hvad og hvor mange div love

• #4   1. nov 2007 Torben, Peter, Claus & Michael:
    Jeg ved udemærket godt at BMW laver tøj selv, derfor kan jeg heller ikke reklamere med dragten på hjemmesiden før en tilladelse er hjemtaget.

Dette indlæg var ment som en forespørgsel til folk som bruger designværktøjer på deres PC eller folk med tilgang til sklite-design. Jeg behøver ikke diverse svar med hvad man må og ikke må - det er jeg udemærket klar over og førsøger at holde min sti ren.

Men da jeg er født hjælpsom, forsøger jeg med glæde at hjælpe dem der spørger pænt om min hjælp, naturligvis i den udstrækning det er mig muligt.

Mvh
    Thomas E

• #5   1. nov 2007 der findes et forum (bmw) i tyskland der er en som laver lidt mærker i andre farver end originale, ser lige om jeg kan finde den...

Kommentér på:
Hjælp til BMW design.....

Annonce