{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Videoklip. tjaaa!
  • #1   1. nov 2007 Jeg er helt enig - den skal sgu ikke fyres af i sådan en omgivelse... hold kæft en narHAT !!!!

• #2   1. nov 2007 Hold da kæft en klaphat...... Det er virkelig smart at gøre det i en 30'er zone...... Flot....

• #3   1. nov 2007 jeg er totalt enig, han er vildt klog, især på sig selv

• #4   1. nov 2007 Jeg har det sq fint nok med at man skal blæse sin cykel af, men det er da fuldstændig tankeløst at gøre det sådan et sted. Find en større vej hvor der er overblik. Der er et 30km/t skilt pga smal vej, tæt bebyggelse og sikkert en masse børn og voksne, der er vant til at rende rundt uden at skulle tænke på motorcykler der kører forbi med 120km/t.
    Hvorfor skal folk smide sådan nogle klip op? For at få kommentarer fra ligesådumme folk der synes det er sejt? Hvad er det der sker med folk? Kan de slet ikke tænke udover egen næsetip og kun pille i egen navle?

Han har fået min udstemme!

• #5   1. nov 2007 Jeg så også klippet og sad længe og overvejede om jeg skulle skrive det jeg egentlig havde mest lyst til.

Men så besluttede jeg mig for at være god & mild og lod det passere igennem mig som en kold vind på en efterårsaften i starten af November...

• #6   1. nov 2007 det kan da godt vrære at på bagsiden af kamera står der et skilt med motorvej begynder, det er lidt hurtig til at dømme ham smiley

• #7   1. nov 2007 Det er også en fed indstilling har har til et at køre motorcykel:
    "Thomas S
    hey
    køre hvor jeg har lyst politiet kan jo ikke fange mig:P
    køre os på baner.
    "

Den kommentar er så typisk i det samfund vi lever i. Mange er pisseligeglade med autoriteter, regler og love og tænker kun på sig selv... Det viser klippet også... Håber sq Polisen tager hans kørekort

• #8   1. nov 2007 J1 selvom der gjorde, så ændrer det jo ikke på de omgivelser han kører igennem...

Men fair nok, måske bare mig der overreagerer. Jeg ved det ikke...

• #9   1. nov 2007 Nu er jeg selv vokset op på bøh landet i Jylland og der er steder derovre, hvor man kan kommer til en lille bondeby med en 6-8 bondegård som ligger med åbne marker på begge sider. Der kan der sagtens være lavet en 30 kilometers zone fordi ellers er det for farligt at trille traktoren ud af gården, for dem som bor der.

Bor man selv på en af gårdene og kender naboerne, eller måske ligefrem har ”advaret” dem omkring optagelserne, er det vel ikke så slemt. Bonderøv nummer 1 fra den ene gård som filmer bonderøv nummer 2 fra den anden gård, og man ved at der på gård 3 og 4 ikke er nogen børn eller dy der kan løbe ud på vejen.

Men der er igen tvivl om at klippet sender et meget forkert signal.
    Og at det skal ”vise” os andre hvor hjernedøde de er. Man kan jo så håbe at det er et setup ala. det ovenstående beskrevet, fordi ellers er de sgu total hjernedød uforsvarlige i den groveste forstand og stupide at lægge et sådan klip her efterfølgende.

• #10   1. nov 2007 Jesper, det kan du selvfølgelig have ret i. Men for mig ligner det nu ikke et bondegårdsområde, men et mindre villakvarter, da der er hække ud til vejen hele vejen hen

Uanset så er den jo ikke længere end man finder et andet sted. Der er som regel en grund til de 30km/t zoner

• #11   1. nov 2007 J1: Hvad er sansynligheden for at der et skilt med hovedvej begynder, dooo. Selvom der var, så er det ingen undskyldning for at køre igennem et stilleområde hvor der 30 km hastighedsbegrændsning.

• #12   1. nov 2007 Naboerne må bare sparke lidt grus up på vejen næste gang.

• #13   1. nov 2007 ja, han skulle fandme ha nosserne kappet midt over!!!! Sådan en klovn, håber jeg møde ham en dag!!!!!

• #14   1. nov 2007 Sinne gas på lynchstemningen, hombres - husk nu lige på at vi alle har været slemme fra tid til anden.

Jeg kan fræxæmbel huske engang hvor jeg tog en lun vanillekrans fra bagepladen, selvom mormor udtrykkeligt havde sagt at jeg ikke måtte...

• #15   1. nov 2007 synes de er griner, de her tråde hvor det udvikler sig til regulære trusler, dumt ja det er det at kører sådan , men alle har nok gjort noget i deres ungdom hvor man bagefter tænkte hmm det var sgu ikke smart.. og tror bare ikke at det hjælper at true dem som er på den alder og som gør den slags tværtimod..

• #16   1. nov 2007 Sebastian>>> det er rigtigt. Men jeg kunne lave et tilsvarende klip et par steder hvor jeg er vokset op, som ville ligne dette meget.
    Og var I med mig derude ville I ikke finde det uforsvarligt, fordi der findes steder med 30 km/t zone som bare er en samling på måske 5-8 huse på den samme ret lige vej.
    Der er netop lavet disse zone fordi trafikken har kørt med gennemsnits farter på op mod 100 der igennem, i de sidste 20 år.

Hvis jeg lavede et sådan klip og lagde det på nettet, sender det et mega forkert signal. Der er jo ingen som ville kunne se at der kun ligger 2 huse bag kamera manden måske, og alle naboerne er ens venner og man har deres accept.

Uanset om gutterne i videoen faktisk ikke er så hjernedød som billederne viser eller ej, sender klippet et signal der er mega forkert. Når man ser det ved man ikke noget om ”uforsvarligheden” i det. Og man må jo tænke det værste som billederne jo viser. Hvorfor lægge det nettet!?

Enten er man torskedum og skulle ikke havde lov til at føre et motoriseret køretøj overhovedet.
    Eller også vil man bare gerne sende det signal at man er!? og være "sej"

Jeg forstår det ikke uanset om stedet er valg for at imponere os andre uden at det er farligt for andre som sådan eller ej, er det sgu for dumt.

• #17   1. nov 2007 Kleen: Er du sikker på at det ikke var 2? det havde jeg gjort..... eller 3........

Jesper, når man bor på landet, det gør jeg os, er der ingen grund til at gøre sådan i en landsby. Der kan jo sidde 2 på en kawa.... og så kan man køre de par km udenfor byen og fyre den af...... Når de endelig skal gøre det, er det da bedre at de smadre en mark istedet for gamle Fru Jensen der har boet i landsbyen i 60 år, og aldrig har set noget komme forbi når hun skulle krydse vejen...... eller naboens 5 årige knægt der skal hente bolden.........

• #18   1. nov 2007 kristian H, ja trusler er sq ikke vejen frem. Det er vi enige i....
    smiley

• #19   1. nov 2007 seb ved godt du ikke startede tråden med det formål smiley

• #21   1. nov 2007 nå, nu er der da en bruger-profil mindre på MCG...

• #23   1. nov 2007 hey det forsvandt?

nåede ikke at se det, men kan forstå på tråden, at det var en klaphat!

• #24   1. nov 2007 ja væk er klippet og brugeren!!!

• #25   1. nov 2007 Men Theis >> jeg tror sgu at spaderne bevidst har valgt stedet fordi det sender et signal omkring "farligheden" og hjernedødheden som man ikke ville få hvis det forgik i et sving uden for ”byen”.

Her kan man optage et klip som viser hvor ”sej” man er og hvordan man køre, uden at man faktisk køre ret farligt. Og snyde andre!?

Og man får en masse kommentarer omkring hvor vild man er og alt muligt, selv om alle der var på stedet da klippet blev lavet godt ved, at stedet er valgt perfekt til at vise noget spænding som ikke var der hvis klippet var filmet fra en anden vinkel måske.

Det er ihverfald alt for dumt. Og hvordan kan man være så tankeløs hvis det virkeligt er i en ”rigtig” by. Eller hvorfor vil man sende et sådanne signal hvis det virkeligt er filmet et sted hvor man kende beboerne og snyder med kamera vinkelen.’

• #26   1. nov 2007 Indlægget blev slettet for 5 min siden. Heldigvis, for vi mc-ister skal da helst ikke have flere sager på nakken! Det er dybt uansvarligt at køre så stærkt der.

• #27   1. nov 2007 Jesper, den søforklaring holder ikke smiley
    klippet talte for sig selv!

• #28   1. nov 2007 Sebastian, jeg vil ikke lave et tilsvarrende klip næste gang jeg har cyklen med på landet. Fordi selv om det ville bevidse min påstand om at jeg kunne "snyde" jer til at tror noget forkert. Ser jeg inegn mening med det.

Bare der er en som ser et sådanne klip og ikke ved at det nærmest ligeså godt kunne være lavet på en bane, er en for mange.

Men tror mig der er steder hvor et klip som dette kan laves, uden det er uforsvarligt. Men hvorfor skulle man!??
    Jeg forstår det stadig ikke

• #29   1. nov 2007 Jeg vil foreslå at vi omgående dræber og spiser Jesper.

(bare for at være på den helt sikre side...)

• #30   1. nov 2007 Jesper,

Jeg kan sagten følge dig, ikke idet med beliggeheden og div aftaler, men jeg forstår ikke at sådan en roetamper ikke er klogere. Det kan da godt være at man kan blive en smart type at gøre det inde i byen og vise at man er en "vovehals" ved at tage en chikane med 120..... men man skal da være direkte stupid og retarderet for at gøre det......

• #31   1. nov 2007 Per - Kør som sindsyg - stærkt- vildt og helt uden fornuft , men du skal dælme ikke prøve på at forsøge at slå os andre ihjel , hvad der sker for dig på lukket bane bestemmer du !!!

Jeg er HELT enig! det vi har bestemt er at vi har sendt ham for mange udstemmer til han kan være herinde, og ved i hvad allesammen, det kan jeg sgu ikke se det forkerte i! Den klovn havde sgu i sinde at fortælle han var en satans karl, hvorfor ellers LIGE have det 30 km skilt med oppe i højre hjørne!? Håber sgu den nar aldrrig kommer ind igen! sådan en klap torsk!!!

• #32   1. nov 2007 Hygge

• #33   1. nov 2007 klippet er væk.. øv..

• #34   1. nov 2007 Christian N >>>

Når jeg er hjemme på jule ferie skal jeg da gerne tage mit kamera med og tage et par billeder af steder.

Jeg er vokset op på Djursland. Boede der i 20 år og der findes mange steder. Tag en lille by som Laen, ok det er godt nok en 40 kilomaeter zone, med hældeanlæg ala det i klippet, og stod du på vejen med ryggen med Ørum og filmede ind mod "byen" og lige havde snakket med Vagn som bor på den sidste gård på venstre hånd og med de andre der, kunne vi lave et klip der ville være endnu "bedre". MEN hvorfor?!??

Er det til den nye James Bond film eller?

Jeg kan stadig ikke se hvorfor man bevidst skulle lave et sådan klip.
    Og jeg kan ikke forstår hvis klippet er lavet på nogen anden måde, fordi så skulle ham på Ninjaen og hans venner havde så mange klø, at ingen af dem nogen sinde kunne køre et kørtøj igen. (jo rullestol måske).

• #35   1. nov 2007 "en dejlig kold Chianti til hans Lever" Har jeg hørt skulle være så godt... smiley

• #36   1. nov 2007 FÆLLES FOLKEFRONT & BBQ: Jesper er på menuen...

• #37   1. nov 2007 Hehe nu skal i være søde

Jeg er på INGEN måde uenig i et klippet var dumt og det var nogle idioter som havde lavet det smiley

• #38   1. nov 2007 Good one Per smiley

Det er lidt ligesom Morten & Peter.
    Det er også sjove selv om det jo er trist på mange måder

• #40   1. nov 2007 http://www.youtube.com/watch?v=cD0hbg79ftU ja eller den her.. syntes egentlig at titlen var så passende nu vi skal æde Jesper... smiley

• #41   1. nov 2007 Erik.
    Jer der ikke nåde at se det har bare det minder at hidse jer op over så sæt du bare pris på det. smiley

• #42   1. nov 2007 Jeg mistede kortet idag på et latterligt grundlag, og så kører ham der rundt... Hmmm

• #43   1. nov 2007 Sørgelig retræte fra Jespers side, dér - så nøj's jeg med lammekotelletterne..;-(

• #44   1. nov 2007 John K - Kørte lidt friskt på en laaaaan liiiiiige landevej, uden sideveje, uden biler og marker til begge sider

• #45   1. nov 2007 laaaaaang*

• #46   1. nov 2007 Michael P - Jeg kunne fanden edme bande herfra og til nyår.. Det er så klamt det system.. Sæt dog lortet op hvor det har en præventiv effekt, det er jo lige før at det virker omvendt !

"#]¤%&/)?£$€{]}

• #47   1. nov 2007 Hvadfor en mc kørte du på rasmus ?

• #48   1. nov 2007 Kim - N

Det var ikke engang en mc, det var i min nyindkøbte bil smiley

Men hvor er jeg rasende!!!

• #49   1. nov 2007 John K - Præcis... Så kommer jeg kørende lidt friskt på en, som sagt, laaaaang liiiiige landevej med gode udsigtsforhold og ingen sideveje og mister pappet.. Og så kører der en spasser rundt med over 100 i en 30zone eksempelvis. Han har nok lidt en LIDT større risiko for at smadre nogen end jeg havde..

• #50   1. nov 2007 Men nu må vi se hvad dommen lyder på smiley

• #51   1. nov 2007 jamen kører man for stærkt så kender man jo også konsekvenserne hvis man bliver taget.. Penge maskine eller ej..
    Men ja, de burde sq måle andre steder, dvs steder hvor det er direkte farligt at køre stærkt...Men de tager nok flere på de lange stræk..

Hvor meget blev du taget med?

• #52   1. nov 2007 Ja, jeg kendte konsekvensen og tager da også straffen..

Blev taget med alt for meget + at jeg havde et klip i forvejen.. Og jeg har jo kun 2 ialt, så den er ikke helt god

• #53   1. nov 2007 Hvor blev selve klippet af ??

• #54   1. nov 2007 Lars S - Er ikke helt med?..

• #55   1. nov 2007 Tror Lars S mener filmklippet og ikke klippet i dit kort Rasmus... *GG*

• #56   1. nov 2007 *GG*

Okay.. Godt så smiley

• #57   1. nov 2007 AARRRHHHH

Hvor er jeg frustreret

• #58   1. nov 2007 men dem der optager den slags film er jo usårlige, næsten.. http://www.youtube.com/watch?v=QfKsPqvwG-U for det går sq galt før eller siden...

• #59   1. nov 2007 Rene J

Kan bare slet ikke overskue at skulle være uden pap i et par år, jeg bruger det hver dag... Grrrrr

• #60   1. nov 2007 den her har også været oppe før http://www.motorcykelgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=24 kan slet ikke forstå man tør når men ser hvad der er sket på bilgalleriet (ham fra Års eksempelvis)
    og jeg er ikke selv en engel, men vil nu helst ikke ha det på film smiley

• #61   1. nov 2007 Christian N

Jaa, jeg ved det godt.. Men det er bare så pisse bittert altså! Kunne forstå det hvis jeg havde hjernedødt i byzonen eller noget, men på en fuck*** øde landevej???

• #62   1. nov 2007 www.kinagrill.dk
    Jeg tror at vi har hørt det nu rasmus !!!
    Du har kørt for stærkt på en vej, hvor der 'aldrig' kommer andre ´trafikanter.....NOT....du har lavet noget lort -så tag det dog som en mand !!!

• #63   1. nov 2007 Yep.. Næsten i hvert fald !

Han sagde ting til mig som: Du kører jo fuldstændig hjernedødt, jeg troede faktisk bilen var stjålet, det er din skyld at de unge har det ry de har, det er din slags unge der slår andre mennesker ihjel.

SLAP AF ! Det var en fucking øde landevej, hverken andre bilister eller sideveje!!!

Ja der er unge der fuldstændig uforsvarligt og hjernedødt, men hvorfor sætte mig i den kategori når han ikke kender mig?!.. Ja jeg kørte for stærkt, men hvor, HVOR siger jeg bare!

• #64   1. nov 2007 Han kunne sikkert se du havde et klip i forvejen, sorry ved det er surt, men der er nok dem der vil mene du skulle/burde ha lært af det første gang.....

• #65   1. nov 2007 Erik - Helt afgjort at jeg har lært af første klip, der kørte jeg lidt for stærkt mellem et byzoneSKILT og BYEN!!

Okay fair nok, dumt ja, jeg gør det ikke igen..

Men igen, en landevej?!

• #66   1. nov 2007 Ta` det som en mand! Det kan man da stadigvæk, selvom man er frustreret..

tsk tsk

• #67   2. nov 2007 winnie, han var en af de få der kom med en lovpriseende kommentar til det andet klip smiley

• #68   2. nov 2007 Rene J

Havde jeg været på mc, havde jeg nok gearet et par gange ned og givet rulle!

En mc betjent har mig på hans display + hans udsagn

Det kan jeg vel ikke gøre noget ved?

• #69   2. nov 2007 Ærligt talt så kunne jeg ikke se at det klip var så tåbeligt som i alle siger herinde... Men det er nok bare min mening... Jeg var jo heller ikke på stedet så jeg er nok ikke den rette til at udtale mig om det.

• #70   2. nov 2007 Michael - Det ændrer jo ikke på det faktum, at det stadig var en landevej og hverken i byzonen eller lign.

Men ja, du kan da godt stille de to kommentarer op mod hinanden og få mig til at ligne en idiot. Men.
    Hvis jeg kører stærkt er det en tom lande- eller motorvej. Ikke i byzonerne hvor risikoen er meget større

Rene J - Hans måler - Et digitalt målesystem

• #71   2. nov 2007 Hvis du er "mand" nok til at kablet stramt, så må du også være "mand" nok til at tage de konsekvenser der følger med. Tør øjnene.

Det er heldigvis ikke op til føreren at vurdere om han har kørt uforsvarligt eller ej. Det har vi politiet og domstolene til.

• #72   2. nov 2007 Michael: Enig

Rene: Du har fuldstændig ret. Og det derfor at vi har domstolene. Kan du sansynliggøre i retten at det var forsvarligt at køre 120 km/t over storebæltsbroen, ja så har du en god sag. Men ingen kan vel være i tvivl om at hastighedsbegrændsningen på samme sted er 100 km/t. Som sagt tidligere er det heldigvis ikke op til den enkelte at vurdere hvor og hvornår man kan køre stærkere end hastighedsbegrændsningen.

• #73   2. nov 2007 Sorry, hastighedsbegrændsningen på Storebæltsbroen er 110 km/t.

• #74   2. nov 2007 Medmindre man når at stikke af inden man får rappet selvfølgelig.... smiley

• #75   2. nov 2007 Vi lever i et land, hvor der er nogle regler/love som skal overholdes....overtræder man disse, ja så klapper fælden !!! Det ved alle vel?
    Vi skal sq da ikke til, at hver enkelt må gradbøje reglerne, efter hans/hendes egne lyster.....

Hvor hurtigt kørte du egentlig Rasmus ? Det syntes jeg ikke at du har fortalt endnu !!! Og smid gerne lige en adresse op, hvor du blev nakket. Så kan vi andre jo ved selvsyn se stedet på luft foto.....

• #76   2. nov 2007 Øv nu er klippet fjernet! Fed lyd:-)

• #77   2. nov 2007 Ja selvfølgelig kender vi konsekvensen, men at man ved det gør det ikke nødvendigvis bedre/mere retfærdigt.

Men selvfølgelig, du har ret til din mening såvel som jeg har til min!!!

Holebyvej, Lolland!

• #78   2. nov 2007 Tjaaa, det kommer vel an på hvordan man bøjer retfærdighed, men nok om det!!!

Ja nu må vi se hvad dommen siger, håber fanden edme ikke at det er SÅ galt igen.. Så hænger jeg mig sgu ude i haven!

God dag til dig alligevel Michael smiley , fred med forskelligheden

Kommentér på:
Videoklip. tjaaa!

Annonce