{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.605 visninger | Oprettet:

Trusler på livet !!! {{forumTopicSubject}}

Hej med jer,

Ville lige dele denne episode som jeg blev udsat for igår:

Jeg står ved min MC og er ved at tage min hjelm på da jeg bliver antastet af en som bor på en sidevej til den vej jeg bor på, han har et andet ærinde overfor mit hus. Han udtaler følgende : Jeg har set at du køre for stærk om morgenen og næste gang jeg ser dig så vælter jeg dig af din MC...Nå tak for kaffe tænker jeg som "plejer" at leve efter princippet om at man ikke pisser i den seng man skal sove i ! Jeg svare, jeg mener ikke at kunne genkalde en situation hvor jeg har overtrådet hastighedsloven, men er glad for at du påtaler dette over for mig så skal jeg være mere opmærksom på min hastighed i fremtiden....Men at du siger at du vil vælte mig er da ikke særlig smart....Her efter tog dialogen en drejning som gjorde at jeg måtte afslutte da han var umulig at snakke med....Blot en oplevelse af "nonbo'sk" mentalitet....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trusler på livet !!!
  • #1   2. nov 2007 misundelse er en grim ting

  • #2   2. nov 2007 Du skulle have trukket den lidt længere og så havde fået vedkommende sat fast for dødstrusler

  • #3   2. nov 2007 Ja nogle folk er sku syge i hovedet... Sådan en idiot, skulle sku ha et par flade....

  • #4   2. nov 2007 Godt svar. Det burde afvæbnetselv den største idiot.

    Men iflg. Einstein er det kun den menneskelige idioti og verdensrummet som er uendeligt - hvorefter han tilføjer at han iøvrigt ikke er helt sikker på verdensrummet...;-)


  • #5   2. nov 2007 folk er syge i hovedet har prøvet 2 gange med den samme kamerat fatisk at folk går helt amok i trafiken første gang hoppede et fjols ud af sin bil og flåede vores bil dør op og mente vi kørete dårligt og at vi skulle dø smiley
    og næste gang kørete et scooter hoved næsten ind i min kami bil da scooterhoved ikke blinkede derefter skulle min kami hente mig lidt længere henne af vejen stod scooterhovedet så vi kørte forbi da han lige pludselig hopper ud på vejen og sparker efter bilen .. 2cm ffra havde vi kørt ham ned....
    ja folk er sku dumme, tror det bedste midel mod lav intiligens er at lade dem snakke om så forladde stedet....
    men sikke da en mega idiot der han burde jo søge ind til polititet hvis han mener han kal håndhæve loven smiley


  • #6   2. nov 2007 - hvis han har observeret at du kører for stærkt, er det hans borgerpligt at anmelde det, hvis man nu går så meget op i det, og hvis man er af den overbevisning at det er hastigheden der dræber, og ikke manglende opmærksomhed.

  • #7   2. nov 2007 Små hjerner!!!?
    Små fornøjelser!!!


  • #8   2. nov 2007 ja flok er ikke hel klare oppe i hatte nogle gange en dårlig dag må man sige pt hadet jeg nok køret den lidt længer og så hade jeg meldt ham

  • #9   2. nov 2007 hvis det var mig han var sådan overfor og uden grund osv så har jeg sq givet mader håndmader en til hvær kind

  • #10   2. nov 2007 Kleen - Einstein var også manden der beregnede at soldaterne var uden for strålefare ved atomprøvesprængningerne på Bikiniørene hvis de sejlede et par kilometer væk. Behøver jeg nævne at de ikke blev ret gamle.

  • #11   2. nov 2007 Ha ha Bikiniørene - Hmm mærkeligt billede - "Bikiniøerne" selvfølgelig:)

  • #12   2. nov 2007 Men ja - Man er da en spade hvis man truer folk på den måde.

  • #13   2. nov 2007 Fin håndtering, man behøver ikke at falde ned på hans plan og du har din ryg ren.
    Hvis han skulle gøre alvor af sine trusler, kan du altid henvise til dette indlæg overfor Politiet (de har jo brugt Gallerierne før ;o)
    God weekend.


  • #14   2. nov 2007 Det med at melde ham ville være en god ide. Hvis han kommer igen - så optag det med din mobil. Så meld ham.... Så kan ham fandme lære det.

    Husk at at lade være med at stille din mc sådan så den kan få riser og buler på "mærkelig" vis.


  • #15   2. nov 2007 Vælt hans bil næste gang du ser ham i den smiley
    Ej det er sgu for åndssvagt. Man burde være mere civiliseret i Danmark så man kan udtale sig uden at skulle true.

    Det er jo ikke mellemøsten det her.


  • #17   2. nov 2007 At true med at vælte en BMW og dens ejer burde give dobbelt straf!!!! smiley

  • #18   2. nov 2007 Ignorer sådan et fjols indtil han er gået.. næste dag vågner han bare ikke...

  • #19   2. nov 2007 Næste gang så wheelie forbi hans hus.

  • #20   2. nov 2007 Manden er nok bange for hans børn, og har fået at vide af kone at nu må det stoppe. Han har nok hidset sig selv meget op, og haft en dårlig morgen.

    Hvordan endte sagen?


  • #21   2. nov 2007 Jeg synes desværre at, hvis man kører ordentligt, man er måske ikke i humør til de krævende overhalinger eller vil ikke udsætte sig selv for unødig risiko i tæt trafik, så forventer bilisterne noget andet og begynder at blive irriteret.
    Har for nylig oplevet, i et kryds på kongevejen Birkerød, at holde min plads i inderbanen pga vejindsnævring ca. 400 m. længere fremme... Bilisterne kører som regel som død og helved dér, fordi de ved at de skal først op til indsnævringen, så hvorfor blande sig i det.

    Så lå der en spasser i en SUV bag ved mig, helt oppe i bagskærmen, og da vi var nået de første par hundrede meter begyndte han at dytte af mig, hvorefter han rev sin SUV tæt forbi mig i ydersporet lige ud foran en anden bil !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg vil lige pointere at jeg holdt en rimelig afstand til forankørende på ca. 20-30 mtr.

    Jeg fatter ikke den reaktion, men fyren må jo være totalt uintilligent....
    Ligesom ham der, for et et par uger siden, ville køre om kap med mig i sin Mondeo 2,0 og nærmest tæskede livet ud af den stakkels familiebil, hvorefter jeg skiftede til 2. gear og stak fra ham.
    Jamen hvad f.........

    Nå.....

    Vi kan jo håbe det bliver bedre næste sommer....

    God vinter

    A


  • #22   2. nov 2007 på med hjelmen og nik ham en skalle. : )

  • #23   2. nov 2007 det ærgeligt at sæsonen er slut.. ellers var der dømt mega brænder smiley

  • #24   2. nov 2007 Trusler på livet !!!
    voldsom overskrift, passer ikke helt ind i historien som du fortæller !!!!!!


  • #25   2. nov 2007 LOL..

    Rune H 1
    Nabo 0



  • #26   2. nov 2007 Thomas.
    Især hvis man bliver kørt over bagefter...


  • #27   2. nov 2007 Lennart L AMEN!!!

  • #28   2. nov 2007 5000kr. og dine problemer er over... + adresse på vedkomende... he he

  • #29   2. nov 2007 Harley -

    Hehehehe...


  • #30   2. nov 2007 Jonas Greve, lige min kommentar! Så er man sikker på han ikke gør det igen - Evt. bind ham efter MC'en og træk ham hjem til hans bopæl - Med 50 km/t så han ved hvordan den hastighed følels!

    Sådan en dumbnut! Jeg havde bestemt heller ikke reageret på den måde...


  • #31   2. nov 2007 Jeg mødte en som gik ud på vejen og lavede "dæmp farten" fordi jeg kørte i første , så lød det måske til at der var fart på. Jeg fandt så ud af at han har gjort det samme mod min bror i bil, så vi aftalte at næste gang han gjorde det, så ville vi ofre lidt gummi til guderne og lægge gaden i røg.

  • #32   2. nov 2007 Det er ikke andet end misundelse, han har garanteret lige spurgt lillemor om han ikke måtte få en mc, og fået et klart nej smiley
    Har set og oplevet dette et utal af gange, flyver lidt sportsfly i min fritid og der sker det hver år at folk kommer ind på vores flyveplads og skaber sig over vi larmer, trods flyvepladsen har ligget der over 50 år.
    En har sågar truet med at vi ville blive skudt efter hvis vi fløj over hans hus igen.
    Men sjovt nok vil de gerne have en flyvetur når vi holder åbenhus smiley
    Ved godt at et fly larmer, men fandme ikke mere end hvis der kommer en traktor kørende forbi ens hus.
    Og hvis du siger du ikke har kørt for stærk er det da rent misundelse, og lad være med at diskutere med sådan et fjols, og begynde at slå på ham hjælper i hvet fald ikke, det giver dig bare 30 dage i skyggen, og så har han bestemt vundet den sag.


  • #33   2. nov 2007 Jeg syntes at du reagerede fint.

    Jeg vil dog nok ikke kunne reagerer ligeså fint hvis det var mig. At blive truet er ikke noget jeg ser gennem fingre med....

    Jeg ville nok have sagt at hvis han havde et problem så kunne vi ordne det her og nu. Hvorfor vente til næste gang jeg kørte på mcen? Lad os få det overstået hvis du har et problem.
    Jeg ville så afvente hans reaktion og ikke slå først.
    Naturligvis ville jeg også håbe at han træk sig så vi undgik et slagsmål.
    Jeg siger ikke at det er den mest hensigtsmæssige måde at reagere på, men på den anden side så ville jeg også have sagen ud af verden med det samme. Nå ja og så ville jeg ikke finde mig i at blive truet...
    På den anden side er det som du selv siger ikke fedt at bokse med folk man bor op ad. Det kan hurtigt komme tæt på, og en dag stor der måske 6 gutter ude foran din dør og vil "snakke" med dig...

    Det kommer også an på hvordan man har det med at blive truet. Nogle bliver bange, nogle bliver vrede, nogle føler sig forulempede, andre tager det sgu ikke så tungt...
    Personligt finder jeg det krænkende, og jeg ville føle det som et personligt nederlag, hvis jeg ikke tog konfrontationen op...

    Var ude for en episode i sommers, hvor jeg havde travlt og var lidt smågnaven.
    Jeg havde trukket dyret ud af porten og holdt på fortorvet, klar til at køre ud på vejen, og varmede motoren op. Ud af en opgang kommer en fyr og en pige på min egen alder. Fyren er lidt bagefter pigen er hurtigst, så hun stiller sig på fortorvet og venter på ham. Fair nok - men hun stiller sig lige foran mig! Motoren er varm og jeg vil køre ud på vejen og afsted. Jeg prøver at få øjenkontakt med hende, men hun er helt blind for at hun spærrer for mig. Jeg giver IKKe med hornet, jeg siger IKKE noget, jeg venter til hun flytter sig og så kører jeg ud mens jeg rystet på hovedet.

    "Hvad ryster du på hovedet af?!" Det er fyren der spørger højlydt efter mig, idet jeg kører ud.
    SÅ bliver jeg sgu harm. Hugger bremsen og kigger olmt tillbage på ham. Fortæller ham at jeg ryster på hovedet af pigen fordi hun spærrede vejen for mig.
    "Hey, det er hvad der sker!" siger han. Ja og derfor rystede jeg på hovedet svarer jeg. Han er pænt flabet og jeg har ikke tid til at diskutere, men han irriterer mig rigtig meget. Jeg kunne bare køre, men jeg ville ikke tabe ansigt, idet jeg syntes han var en lille irriterende bæ. "Har du et problem?!" spørger jeg. Det er en god måde at bringe en konfronation videre til fysik, eller lukke den på stedet. Jeg havde ikke lyst til at slås med ham, men hvis han ville så måtte det være sådan.
    Han trak sig. Ikke direkte, men i tonefald og kropssprog...
    Så jeg kørte videre, og var glad for at det ikke blev til slagsmål.

    Pigen hilsner nu altid på mig når hun ser mig. Hvorfor ved jeg egentlig ikke, jeg har kun mødt hende ved den ene lejlighed.


  • #34   3. nov 2007 he he kastet en skovl efter dig, den historie bliver du sgu nød til at fortælle Rene J. lyder lidt spændene:-)

  • #35   3. nov 2007 Og råbe tak for skovlen!! smiley
    Ellers Rune, må du lige have nøglen op og gå forbi hans bil. Meget tæt gerne.

    Eller bare tilbyde ham en tur næste gang smiley


  • #36   3. nov 2007 Idioter er der sq nok af !!

  • #37   4. nov 2007 Einstein sagde engang:
    Der er kun to ting som er uendelige. Menneskelig idioti, og universet. Men det sidste er jeg ikke sikker på!


Kommentér på:
Trusler på livet !!!

Annonce