1.182 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Doh, rigtig bummert Doh, rigtig bummert

Ja var som mange andre ude og trille en lille tur idag.

For et par uger siden havde jeg fyldt min tank lidt over ½ op, da jeg ikke regnede med, at vejret ville blive meget bedre. Jeg havde derefter nulstillet triptælleren. Jeg kørte så en relativ lang tur idag, og pludselig (heldigvis inde omkring centrum kbh) begyndte den og hakke. Jeg tænkte damn, og prøvede så at få fat i benzinhanen for at køre den over på reserve tanken. Da hjalp overhovedet ikke og resulteret i at dyret gik helt ud. Jeg holdt ind til siden og slog den tilbage på normal tank, jeg fik den så startet igen, og kørte ud.
Jeg skulle finde en tankstation i en fart tænkte jeg, hvorefter den slukkede gik i stå for sidste gang. LORT tænkte jeg så. Jeg anede ikke hvor jeg var, og hvor den nærmeste tank lå. Jeg spurgte så en forbi passerende, hvor der lå sådan en. Han forklarede mig vejen, og jeg sagde tak, og bandt min hjelm fast til sædet, hev motorcyklen op på fortovet og begyndte at gå.
Hold kæft det var pinligt :D. Alle vendte sig bare om og kiggede på mig, som om jeg var en idiot. Fodgængere på den anden side stoppede også op og gloede forundret, mens jeg kiggede ned i jorden og prøvede at ignorerer det smiley
Da jeg endelig kommer frem til tanken, våd af sved tanker jeg dyret op, og så startede den heldigvis igen. Det var første og forhåbentlig sidste gang jeg gør det igen hehe smiley

Håber andre har haft en god tur idag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Doh, rigtig bummert
  • #1   4. nov 2007 been there, done that... x 3 :o)

• #2   4. nov 2007 så reservetanken virker altså ikke?..

Husk at sæt den til PRIME lige i et minut når den lige har gået HELT tør og du skifter til reservetanken.

• #4   4. nov 2007 Er der ikke en mulighed for at du har forbyttet reserve og normal tank med det optrin?
    Men ja det er prøvet.
    H. Olli..

• #5   4. nov 2007 jeg ved ikke helt, hvad det var. men der var kun 0,3 liter tilbage i hele tanken, så det var måske derfor at der ikke rigtigt var noget af det der virkede?

kan godt være jeg byttede om på det, var lidt i panik hehe smiley

• #6   4. nov 2007 been there... dog kun med 100 meter til nærmeste tank.... begge gange...

• David N
    David N Tilmeldt:
    jun 2004

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #7   4. nov 2007 har UHELDIGVIS ikke MC endnu.. men har tit prøvet det på knallert..
    men en MC er nok også en del tungere at skubbe hehe

• #8   4. nov 2007 Prøvede at løbe tør på toppen af en bakke, med 2 trafik lys til tanken... Lysene passede så kunne trille hele vejen ned... smiley

• #9   4. nov 2007 Sidste gang jeg lavede stuntet var 500 meter fra en tankstation.. trække trække trække, tanken var lukket og man kunne ikke bruge dankort... dobbelt øv !

• #10   4. nov 2007 He He, det har jg også gjort, og jeg gik desværre i stå på en landevej, langt væk fra alt, jeg var bare så heldig at de gamle kørte ca 10min bag mig, vi var på vej hjem fra familie tam tam.
    undrede mig godt nok over at den havde kørt over 300km på en tank, men jeg havde jo også kørt pænt og på landevej hele vejen, da den så begyndte at hoste, tænkte jeg at den bare skulle over på reserve, men der var så lige en der havde glemt at stille hanen om på on sidste gang han tankede, nedtur.

• #11   4. nov 2007 Man fylder da altid helt op? Men godt nok surt, er heldigvis selv sluppet for det indtil nu.

• #12   4. nov 2007 hehe, som mange andre har jeg også "been there" smiley

• #13   4. nov 2007 jeg har også prøvet at gå gennem byen med min den gamle blå boldor. den er fanme tung og varm at trække med. netop ogsp pga at jeg havde glemt at sætte benzinhanen på on igen efter den havde været på reserve.

• #14   4. nov 2007 He, jeg løb en gang tør for benzin inde midt i københavn, men troede jeg havde motorhavari (synes den lød underlig). Jeg ringede til tophjælp som kom og hentede den og kørte både mig og MC'en hjem. På turen hjem kom jeg lige pludselig i tanke om at det vist var meget,meget længe siden jeg havet tanket! smiley Jeg sagde selvfølgelig ikke noget til chauføren smiley

Da jeg kom hjem satte jeg den på reserve og vupti så startede den igen. PINLIGT!!

• #15   4. nov 2007 He he... Martin L....:-)

Jeg har 7-9-13 ikke prøvet det endnu... Min viser også heldigvis når det er ved at være tid til at få tanket...

• #16   4. nov 2007 Har lavet det præcis samme....

havde lige fået biken, og tænkte ikke nærmere over triptæller eller om at tanke...hvilkede resulterede i en tom tank på amager motorvejen i retning mod byen i myldertid...
    fuck noget lort...nået at stå der i 1,5time før en kammerat kom med noget juice....ren klassiker

• #17   4. nov 2007 been there...-min reserve tak duede heler ikke...-den var utæt når den stod på reserve og det tog sgu lige 3 gange før jeg fik lært at holde ordentligt øje m benzinstanden...

• #18   4. nov 2007
    Har tøffet rundt op ad bakke med min ikke så helt lette FZR på armen fordi jeg var kørt tør.
    -Selv stris fandt det morsomt. smiley

Det sker i store turneringer. :-))

• #19   4. nov 2007 benzinhane benzinhane....nix sådan er har jeg ikke.... hmmm hvad fan`skriver jeres modeller ikke hvor langt i kan køre efter fuel lampen er tændt.... smiley

• #20   4. nov 2007 B-2 (kbh) du har jeg selv set min smiley der er ingen lambe.. mega skod :)... Men jeg har da lært af det haha smiley

• #21   4. nov 2007 har også prøvet på knallert... Det er ikke specielt slemt smiley De er ikke nær så slemme som en motorcykel, som vejer i hvert fald en 170-180 kg i forhold til en scooter som vejer de 90 ca smiley

• #23   4. nov 2007 Har aldrig prøvet at løbe helt tør. Men lige efter jeg havde anskaffet min første mc (GS500) måtte jeg se hvor langt jeg kunne køre på en tankfuld. Var lige kommet 50 meter forbi en tankstation, da den begynder og sprutte og så fik jeg ellers drejet over på reserven. Tankede derefter altid i god tid og holdt meget øje med triptæller.

Min nye cykel er der indikator på og det nyder jeg. Den er ikke til at overse når den begynder at lyse.

• #24   5. nov 2007 Been there på min Z'er - oven i købet på en motorvej!!

Satans så stejle at afkørselsramperne iøvrigt er, når man skal trække 230+ kg støbejern... smiley

• #25   5. nov 2007 He he... man kan næsten kun grine af det.

Du kan evt se en af forårets begivenheder her;
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=1062

(og læs evt historien også)

Kommentér på:
Doh, rigtig bummert

Annonce