{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.194 visninger | Oprettet:

Doh, rigtig bummert {{forumTopicSubject}}

Ja var som mange andre ude og trille en lille tur idag.

For et par uger siden havde jeg fyldt min tank lidt over ½ op, da jeg ikke regnede med, at vejret ville blive meget bedre. Jeg havde derefter nulstillet triptælleren. Jeg kørte så en relativ lang tur idag, og pludselig (heldigvis inde omkring centrum kbh) begyndte den og hakke. Jeg tænkte damn, og prøvede så at få fat i benzinhanen for at køre den over på reserve tanken. Da hjalp overhovedet ikke og resulteret i at dyret gik helt ud. Jeg holdt ind til siden og slog den tilbage på normal tank, jeg fik den så startet igen, og kørte ud.
Jeg skulle finde en tankstation i en fart tænkte jeg, hvorefter den slukkede gik i stå for sidste gang. LORT tænkte jeg så. Jeg anede ikke hvor jeg var, og hvor den nærmeste tank lå. Jeg spurgte så en forbi passerende, hvor der lå sådan en. Han forklarede mig vejen, og jeg sagde tak, og bandt min hjelm fast til sædet, hev motorcyklen op på fortovet og begyndte at gå.
Hold kæft det var pinligt :D. Alle vendte sig bare om og kiggede på mig, som om jeg var en idiot. Fodgængere på den anden side stoppede også op og gloede forundret, mens jeg kiggede ned i jorden og prøvede at ignorerer det smiley
Da jeg endelig kommer frem til tanken, våd af sved tanker jeg dyret op, og så startede den heldigvis igen. Det var første og forhåbentlig sidste gang jeg gør det igen hehe smiley

Håber andre har haft en god tur idag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Doh, rigtig bummert
Kommentér på:
Doh, rigtig bummert

Annonce