Acceleration og 300 km/t er et behov Acceleration og 300 km/t er et behov
Ligesom det behov folk har for at bestige Mount Everest, eller dyrke extrem dykning
Hvad skal vi med MC som den nye Hayabusa der sikkert render over 300 km/t.
Den er for det første en meget meget vigtig del af Suzuki's markedsføring. De BLEV nød til at lave en efterfølger som endnu hurtigere end den gamle, for ellers ville de blive pillet af tronen. For det andet er der og vil altid være folk som jagter den ultimative topfart, enten på to eller 4 hjul. Også uden at de selvfølgelig har et dødsønske.
Ligeledes er det med Yamaha's V-max som i mange år var kongen inden for acc. Nu kommer der snart en efterfølger.... Hvorfor? Fordi vi har brug for det I jagten på den rus den ultimative acc. giver.
Den her side er en optakt til den nye V-max og gider man at læse lidt forstår man hvorfor man/folk kan finde på eller har trangen til at køre f.eks. 300 km/t og acc. fra 0-100 på få sekunder.
www.need-6.com
Det er rigtig go' læsning og selvfølgelig god markedsføring fra Yamaha
okt 2004
Følger: 23 Følgere: 27 MC-er: 4 Emner: 64 Svar: 987
http://www.youtube.com/watch?v=pxAFSvu8MaY
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 120 Svar: 1.279
Som vi alle jo kender.... Hmm. Hmm.
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.137
apr 2007
Følger: 66 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 77 Svar: 1.038
det er sgu skønt, at der er nogle som tænker med omtanke!! :o)
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 120 Svar: 1.279
Men ellers er det vel bare at tage en tur til Rusland og komme op at prøve en MIG jager
Det jeg ville fortælle var at de folk som kører 300 eller 250 for den sags skyld har et behov, en trang til at køre stærkt, ligeså vel som du har en trang til at mærke hvor grænsen går du knalder rundt ude på de små sogneveje for at finde grænsen for hvor langt du kan komme ned igennem svingene.
Prøv at læs det som står inde på det link jeg lagde op Sebastian.
Det viser også hvor langt et mærke som Yamaha går i form af markedsføringen af den kommende V-max. Den er uhyre vigtig for dem, og skal sætte den nye standard, ligeså vel som Suzuki's nye Busa.
Grænsen vil altid blive flyttet, sålænge der er folk/kunder til det og det vil der altid være.
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 120 Svar: 1.279
apr 2005
Følger: 19 Følgere: 25 MC-er: 13 Emner: 51 Svar: 588
Så skal du tage det sidste skridt og eje en ZX12*er
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.137
jun 2005
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 994
aug 2004
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 2.590
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.701
Men den er sq da rimlig vild den site de har sat op der
apr 2005
Følger: 94 Følgere: 99 MC-er: 1 Annoncer: 1 Svar: 2.833
Måske er det ingen *kunst* at køre 250 eller 300km/t, men derfor kan det jo stadig sagtens være fedt og give én det kick man søger.
Nogen vil ha´ fart på i svingene, andre når det går ligeud. Det er vel ikke så svært at forstå.
Mvh
dec 2003
Følger: 19 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 36 Svar: 838
apr 2006
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 3 Emner: 59 Svar: 307
Fårene bliver først skilt fra bukkende når det går stærkt gennem svingende og endnu stærkere ud af svingende og videre til næste sving..
(Puha, fik lige et behov for at skrive sving et par gange.)
apr 2007
Følger: 66 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 77 Svar: 1.038
der er sving ved vandet, skov og landeveje område.. det er ret fedt.. man kan ik køre voldsomt stærkt.. men, man lære at komme hurtigere og hurtigere gennem svingene..
dec 2003
Følger: 19 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 36 Svar: 838
apr 2007
Følger: 66 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 77 Svar: 1.038
Acceleration og 300 km/t er et behov