1.226 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
pulverlak pulverlak
Der er efter hånden mange der har fået givet deres stel, et lag pulverlak.
Hvad gør man med stel nr. og type skilt. jeg mener at kunne huske at pulverlak giver et rimelig tyklag
0 synes godt om
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 169
Det gjorde jeg på min gsxF da den skulle males, det var et allu skildt der var klæbet på som et klistermærke. Det gik i stykker under operationen :-(, med efter en kort snak med syns hallen fik jeg at vide at der ikke skal være typrskilte på :-), Et nyt koster kassen.
dit steld nr kan gikkert godt ses i gennem, ellers må du slive i stellet hvis det påkræves.
Thomas
mar 2004
Følger: 8 Følgere: 50 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 83
Meget nemmere at arbejde med efterfølgende. Ligesom det er nemmere at reparere evt skrammer.
Det er også nemmere at få en højglans hvis det er det du går efter.
Jeg har lavet en del cykler, og jeg vil ikke bruge pulver lak igen.
Men der skal nok være nogen der sværger til det, fordi de har set nogle OCC drenge bruge det.
Der er bare ikke så manger hehjemme der tryller med pulverlak som der er i US
mar 2004
nov 2005
Følger: 36 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 52 Svar: 201
/Bjørn
aug 2006
Følger: 2 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 34
Det er rart at hører at man kan se stel nr. gennem både pulver og våd lak.
og til thomas, mit tybe skilt sider med en slags nitter, det kan værer at det kan tages af og sættes på igen med falske nitter.
maj 2005
Følger: 38 Følgere: 103 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 2.395
Det holder og det er stærkt og flot.
Jeg har tit brugt isoleringstape til at dække af med uden problemer. Men ja - husk at sætte proppe i og dæk af. Men man kan nemt se ting som står på metal dele efter pulverlak.
mar 2004
Det er rigtigt at det er stærkt såfremt det er lagt rigtigt på, men indrøm at ridser du det i overfladen (evt under montage af motor eller lign. SÅ står du reelt med en lak der er svær at rep.
Der er det trods alt nemmere med en vådlak (traditionel)
Jeg syntes også at glansen i en vådlak er bedre. ligesom hvis du går efter en særlig glans (custom cykler) så kan vådlakken efter poleres. Dette er ikke muligt med en pulver.
Jeg har derfor svært ved at se argumenterne for at bruge pulverlak
maj 2005
Følger: 38 Følgere: 103 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 2.395
Skal faktisk have ting pulverlakeret i morgen. Gaffelben, afstandsstykker, og luftfilterkasse. :O)
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 169
pulverlak