{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

Reminder Aprilia træf {{forumTopicSubject}}

Aprilia Klub kom-sammen møde, juli 2005


Ja nu skal det være, d. 2 – 3. juli holder vi Aprilia kom-sammen møde på Touring Campen.

Aktiviteter:

Der vil blive arrangeret Aprilia klub fællestur lørdag kl.14 og søndag kl.10.30.
Kåring af de 3 flotteste Aprilia cykler, med præmie uddeling lørdag aften.
Rå hygge på campen, i baren og forhåbentlig vejr til en tur i poolen 


Jeg håber at mange vil møde op fra klubben, da vi får hård modstand fra Guzzi klubben som afholder Nordisk træf på campen samme weekend og vi skulle jo gerne være flere end dem for en gangs skyld 

Så slå en streg i kalenderen og mød op, og få en sludder med andre Aprilia køre.


Har i spørgsmål kan i skrive til Flemming på fz@tydal.net eller ringe (Evt SMS) til tlf. 25625854


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Sat to rullegardiner op 1.050 kr.
  • Maling af lille stakitt — ca 4. Meter 2.070 kr.
  • Flytterengøring 2.000 kr.
  • Slutrengøring lejlighed 86 kvm 2.500 kr.
  • Fjern ukrudt på terrasse 1.400 kr.
  • Hjælp til samling af havemøbler 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reminder Aprilia træf
Kommentér på:
Reminder Aprilia træf

Annonce