{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Reminder Aprilia træf {{forumTopicSubject}}

Aprilia Klub kom-sammen møde, juli 2005


Ja nu skal det være, d. 2 – 3. juli holder vi Aprilia kom-sammen møde på Touring Campen.

Aktiviteter:

Der vil blive arrangeret Aprilia klub fællestur lørdag kl.14 og søndag kl.10.30.
Kåring af de 3 flotteste Aprilia cykler, med præmie uddeling lørdag aften.
Rå hygge på campen, i baren og forhåbentlig vejr til en tur i poolen 


Jeg håber at mange vil møde op fra klubben, da vi får hård modstand fra Guzzi klubben som afholder Nordisk træf på campen samme weekend og vi skulle jo gerne være flere end dem for en gangs skyld 

Så slå en streg i kalenderen og mød op, og få en sludder med andre Aprilia køre.


Har i spørgsmål kan i skrive til Flemming på fz@tydal.net eller ringe (Evt SMS) til tlf. 25625854


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opvask jeg ikke kan overskue 300 kr.
  • Samling af møbler og diverse monteringer 4.000 kr.
  • Klippe hæk 1.500 kr.
  • Husrengøring 2.240 kr.
  • Vinduespudsning. Lejlighed 3.sal på Amager 875 kr.
  • Installer armature 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reminder Aprilia træf
Kommentér på:
Reminder Aprilia træf

Annonce