{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

Flækket kåbe {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Det handler om min fars motorcykel, en Suzuki GS 500 F.
Idag da han skulle af cyklen smuttede hans fod da han skulle slå støttebennet ud.
Dette medførte at den venstre nedrest del af kåben flækkede. den er flækket med ca 5 cm.
Kan dette laves, og hvordan???

Med venlig hilsen

Benjamin Skov Rasmussen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flækket kåbe
  • #1   8. nov 2007 Find et sted som kan plast svejse, feks fabrik i området, som gør sig i plast materialer, og se om de gidder for et par øl.

  • #2   8. nov 2007 ja det kan godt laves, men koster smiley

  • #3   8. nov 2007 søg på google.

    Ellers er det blot igang med nogle legoklodser opløst i noget fortynder. Opskriften finder du på nettet. smiley


  • #4   8. nov 2007 rettelse

    Brug lego opløst i acetone som lim til at lime kåben sammen med. Resten er pudsearb. og lakering.


  • #5   8. nov 2007 Den med legoklodser og acetone lavede vi på en af mine kammeraters cykel. Man skal helst ikke være alt for gavmild med det - det er rimeligt svært at slibe til bagefter da for meget slibe-friktion får de til at smelte igen. Det tager desuden også en krig før det er tørt. Jeg vil tro at det ville have været nemmere at få det til at binde ordentligt uden at plastre det ud over det hele hvis vi havde kradset revnen lidt op lige som man gør når man spartler revner i vægge. Det skal jo helst helt ind i revnen og binde.

    Legoklodserne blev opløst meget nemt - vi prøvede faktisk med flere typer plast. Konsistensen af de opløste legoklodser minder om tyggegummi og de tørrer ind til samme hårdhed som de havde før de blev opløst.


  • #6   8. nov 2007 ... min kammerats MC blev desuden lakeret af en professionel efter at vi havde brugt 1000 år på at slibe og spartle. Resultatet blev MEGET flot på ydersiden af kåben. Var det ikke fordi at vi havde overdrevet spartlingen på indersiden havde det været helt perfekt!

  • #7   8. nov 2007 tagrenne lim er din ven (plastmo)

Kommentér på:
Flækket kåbe

Annonce