811 visninger
|
Oprettet:
Er det her et godt køb?! {{forumTopicSubject}}
Hej!
Jeg er ved at købe min første mc
Har kig på en Suzuki GS500E fra '02, 18.000 km. Den står pænt og går formentlig lige gennem syn (hvis ikke ordner sælger det)
Har presset ham ned fra 39.500 til 37.000, synes selv det virker som en ok pris!
Er det en god pris?
Vil helst ikke tages i røven jo!
- Sandra
okt 2005
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 4 Emner: 45 Svar: 1.126
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
Se på sådan en, så har du et bredere perspektiv at vælge ud fra.
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
jan 2006
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 62
nov 2005
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 848
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 11
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
F.eks er der tæt på denne tråd, en bruger fra MCG der spørger til en MC model han har set hos en forhandler i Aalborg. Han spørger ikke om erfaring med forhandleren, men får alligevel råd om denne med på vejen, som han giver udtryk for i tråden at han sætter pris på... :o)
Ret mig hvis jeg tager fejl...
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 8
Bortset fra det, har jeg besluttet at vente lidt og se om jeg kan finde en lidt nyere GS'er (eller måske en kawa)
Men tak for hjælpen
Er det her et godt køb?!