{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det var den sæson.
  • #1   11. nov 2007 Ja tak for denne sæson,
    Min RF'er står adskildt p.t. for rengøring, og når den bliver samlet igen, ryger den direkte på traileren og til vinteropbevaring.

• #2   11. nov 2007 Og til næste sæson er jeg søreme også løs på vejene;)

• #3   11. nov 2007 Tror jeg kom hjem fra min sidste tur for sæsonen tidligere i aftes - der var faldet sne da jeg skulle hjem, så 500 meter hjemmefra lagde jeg den ned i et sving og skal nu ha' nyt blink foran i venstre side og nyt koblingsgreb... ÆVÆV!

• #4   11. nov 2007 Det er surt Magnus.... Jeg håber ikke at du er en af dem der skulle hovere over os der havde stillet vores cykler væk aaaallllltttt for tidligt, for nu ser det da ud til at nogen stiller deres væk for sent? smiley Nåmen godt der ikke skete noget med dig, nu har du heldigvis hele vinteren til at sætte den i stand, så den bliver god og fin til næste sæson, uden kolde veje, kolde dæk, sne, salt og kulde... bwaddrrrr

• #5   11. nov 2007 Mr. triple *
    Hehe, hoveret har jeg ikke ligefrem gjort - men har da nydt de ture jeg har haft på det sidste, selvom de var kolde - var heller ikke ligefrem frivilligt at jeg kørte i sneen, men var lissom fanget 12 km hjemmefra...
    Men ja, så skal der bare pudses med diverse småting vinteren over smiley
    Og nej, der skete ikke noget med mig, nok den gang i hele sæsonen jeg har været bedst beskyttet, havde 1-2 lag ekstra tøj under beskyttelsesudstyret smiley

• #6   11. nov 2007 hmm alt vejr er enduro vejr ... meeen vaske smørre vaske smørre vaske smørre vaske smørre vaske smørre vaske smørre vaske smørre vaske smørre vaske smørre vaske smørre vaske smørre vaske smørre vaske smørre

haah

• #7   11. nov 2007 Er stadig lidt håbefuld. DMI lover lidt varmere igen til slutningen af ugen. Jeg ville helst trække sæsonen en uge eller to endnu. Ellers er min eneste mulighed bussen og den bryder jeg mig altså ikke om - vinteren er lang nok i forvejen!

• #8   11. nov 2007 Lotte Kampmann O
    Ja, skal heller ikke benægte at jeg måske kommer ud på en enkelt tur eller to mere hvis vejret er til det - skal jo også ha' købt wd40 til konserveringen smiley
    og kan også se frem til 3 måneders cykel...

• #9   11. nov 2007 Magnus
    Jeg bruger stadig cyklen til og fra arbejde og da jeg de næste par dage har nattevagt vil man bare hjem og sove. Så er det sjovere kun at bruge 25 min i stedet for 70 min på transporten - om det så skal foregå på listefødder!

• #10   11. nov 2007 Jep. imorgen tager jeg hul på vinter sæsonen på en DT175. Det skal nok blive langsomt.

Kommentér på:
Det var den sæson.

Annonce