661 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
reperation af sædeskal reperation af sædeskal
Hejsa.
Har før læst at man med lego klodser og vidst nok acetone kan reparere kåben hvis der er revner, hvis jeg ikke har læst meget forkert. Så tænkte jeg om der var nogen der havde samme probelm som mig at de to tapper på sædeskal som holder den på plads er knækket. var de allerede da jeg fik den. Har kun haft sædeskal på een gang da den jo ikke bliver holdt nede på plads, så den kan lave ridser med den knækkede ene tap som sidder tilbage.
Så er det jeg da lige ville høre om der er nogen som har prøvet at støbe sådan et par nye tapper. :o)
har tit haft tænkt på om man skulle prøve.
0 synes godt om
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 17 Svar: 331
apr 2007
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 58 Svar: 193
Det er noget jeg har haft læst inde på vfr klub at der vidst var nogen swom ville prøve, og andre som gerne ville have en opfølgning på det, men har ikke kunne se at der skulle være kommet en opfølgning. Nu er det så også et stykke tid siden jeg var inde der og kigge, men tænkte det jo kunne være at der var nogen herinde fra som havde prøvet det.
Nu er det sådan at jeg ikke har de tapper der er knækket af så der skal jo nærmest støbes et par nye.
apr 2007
Jeg kunne da godt tænke mig hvis man kunne få fremstillet sådan et par tapper :o)
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.940
Kamilla, med hensyn til manglende centimeter på armene, kan du jo sætte et traditionelt styr på din maskine, ved hjælp af en anden gaffelbro + alustyr.
Tjek min profil og se den sorte VFR uden kåbe. Rigtig go´ siddestilling. Jeg har en gaffelbro i overskud + et styr, hvis det har interesse.
mvh.
;O)
aug 2004
Følgere: 28 MC-er: 5 Annoncer: 5 Emner: 130 Svar: 582
Brug loddekolben...
Sådan fik jeg repareret min bundkåbe der flækkede midt over efter møde med en kantsten.
Det holder...
feb 2007
Følger: 29 Følgere: 28 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 339
apr 2007
Men kan rigtig godt lide dit sæde på den sorte vfr.
Kunne også godt tænke mig at få mit ombetrækket til næste år, til en sort farve.
apr 2007
reperation af sædeskal