661 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

reperation af sædeskal reperation af sædeskal

Hejsa.

Har før læst at man med lego klodser og vidst nok acetone kan reparere kåben hvis der er revner, hvis jeg ikke har læst meget forkert. Så tænkte jeg om der var nogen der havde samme probelm som mig at de to tapper på sædeskal som holder den på plads er knækket. var de allerede da jeg fik den. Har kun haft sædeskal på een gang da den jo ikke bliver holdt nede på plads, så den kan lave ridser med den knækkede ene tap som sidder tilbage.
Så er det jeg da lige ville høre om der er nogen som har prøvet at støbe sådan et par nye tapper. :o)
har tit haft tænkt på om man skulle prøve.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  reperation af sædeskal
  • #1   13. nov 2007 Hej Kamilla Har selv en sædeskal der mangler det ene ben, har det stykke der er brækket af, og har prøvet lidt af hver,med lim, tagrendelim, epoxsy, det mislykkes hver gang. Så hvis du finder de vises sten så lad det endelig gå videre Mvh Gert

• #3   13. nov 2007 Men har du så prøvet med at smelte legeklodser?
    Det er noget jeg har haft læst inde på vfr klub at der vidst var nogen swom ville prøve, og andre som gerne ville have en opfølgning på det, men har ikke kunne se at der skulle være kommet en opfølgning. Nu er det så også et stykke tid siden jeg var inde der og kigge, men tænkte det jo kunne være at der var nogen herinde fra som havde prøvet det.

Nu er det sådan at jeg ikke har de tapper der er knækket af så der skal jo nærmest støbes et par nye.

• #5   13. nov 2007 Jeg er ikke selv medlem af klubben, har bare været inde i deres forum og kigge nogen gange, men det lød til at det var et kendt probelm at de tapper knækkede af.

Jeg kunne da godt tænke mig hvis man kunne få fremstillet sådan et par tapper :o)

• #6   13. nov 2007 3M har et fantastisk to-komponent produkt, der bl. a. handles hos Würth. Der har jeg lappet, svejst og limet alle former for kåbestykker med. Især da jeg lavede mit VFR-projekt. Har prøvet alt muligt andet med dårligt resultat. Men der skal selvfølgelig bruges lidt teknikker, alt efter opgaven.
    Kamilla, med hensyn til manglende centimeter på armene, kan du jo sætte et traditionelt styr på din maskine, ved hjælp af en anden gaffelbro + alustyr.
    Tjek min profil og se den sorte VFR uden kåbe. Rigtig go´ siddestilling. Jeg har en gaffelbro i overskud + et styr, hvis det har interesse.
    mvh.
    ;O)

• #7   13. nov 2007 Lyt til Carsten O.

Brug loddekolben...

Sådan fik jeg repareret min bundkåbe der flækkede midt over efter møde med en kantsten.

Det holder...

• #8   13. nov 2007 loddekolbe eller, endnu bedre, en god, trinløst regulerbar varmluftpistol, med en lille, præcis dyse

• #9   14. nov 2007 James B. skal ikke have lavet noget på maskinen nu, men havde nu tænkt mig at få styret hævet, mon ikke det er lidt billigere :o)
    Men kan rigtig godt lide dit sæde på den sorte vfr.
    Kunne også godt tænke mig at få mit ombetrækket til næste år, til en sort farve.

• #10   14. nov 2007 Og tak for svar også til i andre. :o)

Kommentér på:
reperation af sædeskal

Annonce