1.017 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Erfaringer med forskellige alarmer? Erfaringer med forskellige alarmer?

Jeg vil ud og have fat i en mc-alarm og så ville jeg lige høre om jeres erfaringer med de forskellige typer der findes på markedet. Hvilken er bedst og hvilket prisleje snakker man om for at få en i ordentlig kvalitet?

Regner med at vil have en 2 vejs således at man i en afstand af op til ca 1000 km kan få en meldning via en fjernbetjening hvis der er nogen med lange fingre som har fat i mc'en.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med forskellige alarmer?
  • #1   13. nov 2007 1000km??? Så skal du nok have en med GSM modul...;-)

• #2   13. nov 2007 1000 km? Det var godt nok noget af en alarm.. smiley

Sig lige hva det er for en. Den vil jeg også godt have..

Nej - En god 2-vejs jeg har haft set på er Scorpio SR-i500. Google evt. efter den. Og find videoer på Youtube.

• #3   13. nov 2007 hehe sorry, mente 1000 meter :- )

• #4   13. nov 2007 Hej alex, har en sorpio sr-i500 monteret på min det er en 2 vejs med flere funktioner og synes den er rigtig god som lasse også er inde på =0)

• #5   13. nov 2007 mine erfaringer med 2 vejs er ikke gode, ganske kort rækkevidde, du får kun en besked, batteri i fjernbetjening løber tør osv. i scorpio alarmen er der ingen startspærre, du kan købe dem til omkring 8-900 for de bedste, jeg vil dog klart anbefale en ganske amindelig med startspærre

• #6   13. nov 2007 Så vidt jeg har kunne se på scorpios så har sr-i500SE en rækkevide på 800 meter samt startsspærre. Jeg overvejer selv at købe denne, hvis jeg køber en Daytona 675

• #7   14. nov 2007 Bodie B

Det er da bare og købe den fra USA af? der bliver dine problemer løst.

Du kan selv vælge hva den skal indeholde, mener man kan vælge startspære der også.

Samt hvis du vælger den nyeste fjernbetjening med er der oplader til den hehe smiley

Det er en mega fed alarm den Scorpion SR-i500SE.

Har ikke læst andet end mange gode ting om den.

(Alex) Hvis du bestiller fra USA af eller finder et godt tilbud i DK, så smid gerne lgie en besked, kan være vi kan få en smule rabat ved køb af 2 hehe.

Kommentér på:
Erfaringer med forskellige alarmer?

Annonce