{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Noget jeg ikke forstår???
  • #2   4. jul 2005 jeg forstår ikke den ikke er solgt.... den er jo skide fin...

• #3   4. jul 2005 Ja hvis jeg lige havede en 132 tuseer i overskud.. så kunne jeg måske godt finde på at købe den..

• #7   4. jul 2005 Hvad skulle din kammi have for den, hvis han solgte den selv, istedet for at få Frankies til det? (Frankies er ikke videre kendt for at have lave priser....)

Jeg ville gerne have en Fireblade, men pga. forsikringsmulighederne i DK, bliver jeg nødt til at vente, til jeg bliver 30 år. Jeg tror desværre, at dette er tilfældet for mange.... Det kan være, det er derfor, den ikke er solgt endnu.

- men ja, det er da en fed cykel! Absolut!
    /Søren

• #8   4. jul 2005 Søren (Aalborg) M -->

Er det ikke netop sådanne indlæg der skal finde sted i Markedet i stedet? Ellers ender det jo med at alle promoverer der MC'er herinde for at komme af med dem.

Din cykel står skam fint, tror bare at problemet er at den er så gammel i forhold til antal kørte km. Bruger du den aldrig eller hvad?

• #9   5. jul 2005 det er ikke min MC - Jeg har jo en MC - det er min ven der har den tilsalg. jeg syntes bvare den er så flot at dem burde ha været solgt for længe siden. det er en han har hentet i tyskland.

• #10   5. jul 2005 MÅ sige det en fed mc, og jeg ville med garanti også overveje den kraftigt hvis jeg stod med en buket 1000 kr seddeler i hånden.

Den har fanme ikke gået langt af en 99'er. 1500 km om året.........................

Kommentér på:
Noget jeg ikke forstår???

Annonce