944 visninger
|
Oprettet:
Noget jeg ikke forstår??? {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har en bekendt som er ved at sælge sin kværn hos wwwfrankiesmccenter.dk og den er bare skide flot og velholdt. Hvis det ikke havde været fordi jeg havde en så havde jeg købt den på stedet.
(link fjernet)
Prøv at tjekke den ud.. der er super flot...
jan 2005
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 39 Svar: 121
dec 2004
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 96 Svar: 920
apr 2004
Følger: 41 Følgere: 45 MC-er: 6 Emner: 69 Svar: 378
Jeg ville gerne have en Fireblade, men pga. forsikringsmulighederne i DK, bliver jeg nødt til at vente, til jeg bliver 30 år. Jeg tror desværre, at dette er tilfældet for mange.... Det kan være, det er derfor, den ikke er solgt endnu.
- men ja, det er da en fed cykel! Absolut!
/Søren
mar 2005
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 5 Emner: 33 Svar: 155
Er det ikke netop sådanne indlæg der skal finde sted i Markedet i stedet? Ellers ender det jo med at alle promoverer der MC'er herinde for at komme af med dem.
Din cykel står skam fint, tror bare at problemet er at den er så gammel i forhold til antal kørte km. Bruger du den aldrig eller hvad?
jan 2005
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 39 Svar: 121
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 28 Svar: 588
Den har fanme ikke gået langt af en 99'er. 1500 km om året.........................
Noget jeg ikke forstår???