1.650 visninger
|
Oprettet:
Ny Hyosung Motard {{forumTopicSubject}}
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/mcn/2007/November/november12-18/nov1407newhyosungsupermotomotorcyclerx450sm/?&R=EPI-97030
Sød ser den da ud. Sjovt som Motard dillen er kommet på mode! Både i store og små modeller
dec 2003
Følger: 19 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 36 Svar: 829
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 73 Svar: 1.147
Men vi må da håbe at de har set lyset... ;o)
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.938
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.070
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 15 Emner: 41 Svar: 473
Den kommer nok til landet i det nye år
aug 2005
Følger: 75 Følgere: 79 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 1.326
Men stadig bemærke at de "udvikler" en supermoto, med en 260MM forskive!!
Den er bare SLET ikke tilstrækkelig, det er sku ikke imponerende når så stort et firma ikke gør deres forarbejde ordentligt.
Og nu havde jeg så den blandede fornøjelse af at se nærmere på den i Milano, og til konkurrence SM duer den ganske simpelt ikke, der er for mange shortcut´s.
Vil ikke tro den maskine kunne overleve 4 timers træning en lørdag.
Jeg hilser koreanere (og alle andre) velkommen på markedet, hvis de vel at mærke vil udvikle noget der kan holde til det brug det er tiltænkt!
Og du får ikke mig ud over et kassehop på den der.
-
Morten
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.070
Sådan har det jo altid været med hyosung. Prisen hænger sammen med kvaliteten
aug 2005
Følger: 75 Følgere: 79 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 1.326
Du har til deles ret, men til konkurrencebrug kan billigt, meget hurtigt blive for dyrt..
Henrik: Supermoto er ikke mode, det er kommet for at blive...
-
Morten Dahl
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 96 Svar: 677
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 1.195
den kan også ses på mcn....
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.070
Henrik
Måske, men der er flere og flere der spytter dem ud nu
aug 2005
Følger: 47 Følgere: 44 MC-er: 4 Emner: 32 Svar: 3.481
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
Kvaliteten på GT-S og GT-R er en del bedre end på de første GT modeller, og det bliver vel kun bedre med de nyere modeller.
X'eren er faktisk en selv jeg kunne falde i staver over:
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/mcn/2007/November/november12-18/nov1407newmotorcyclehyosungrevealproductiongt650x/?&R=EPI-97031
Henrik G: har du et link? kan ikke finde den derinde.
Ny Hyosung Motard