634 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Sjov på bilgalleri .... Sjov på bilgalleri ....

Dem på bilgalleri har åbenbart kedet sig lidt - de har hvertfald holdt en "konkurrence" om hvem der kan finde den frækkeste tøs på et af gallerierne smiley

Se tråden her:
http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=54359

Og så er der lige et par tråde på de gallerier der blev "mest udsat" (med links), om advarsler... meget sjove at læse smiley
(link fjernet)
(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sjov på bilgalleri ....
  • #1   6. jul 2005 Det er fanme god humor haha:)

• Lars T
    Lars T Tilmeldt:
    jan 2005

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 25
    #2   6. jul 2005 neeeeej, hvor du keder dig Klaus!!
    Du må da ha ferie :o)

• #3   6. jul 2005 Lars, jeg fik faktisk linket (linksene) af hende Maria som der blev linket til et par gange derinde, og som vist fik 2. pladsen smiley

Ellers havde jeg aldrig selv fundet dem hehe...

• Lars T
    Lars T Tilmeldt:
    jan 2005

#4   6. jul 2005 løgner!!! :o)

• #5   6. jul 2005 Hehe det passer sgu...

• Lars T
    Lars T Tilmeldt:
    jan 2005

#6   6. jul 2005 okay - jeg gir mig.. ;o)

Men vildt at folk overhovedet gider sådan noget - det er sgu pinligt, men viser jo bare hvilken børnehavn det i virkeligheden er..

• #7   6. jul 2005 "....men vi på Motorcykelgalleri syntes naturligvis at det både er frastødende og direkte et hån imod den kvindelige verden.... er glad for at ingen herinde der er hoppet med på vognen. Dette skulle naturligvis gerne være et forum med voksne mennesker, der blot deler glæden ved motorcykler..... OG PATTER !"

Go' humor.... selvom pigerne nok syntes det er lidt frastødende.... til det har jeg blot at sige....
    "Boy's will be Boy's" !

/Louring

• #8   6. jul 2005 Jo vi har da et par fine kvinder herinde også, men jeg håber da de føler sig velkomne smiley (tror jeg nu nok de gør - de blir jo også behandlet pænt, og vinder næsten samtlige udfordringer, uanset hvad de er oppe imod hehe).

Ja - boys will be boys...

• #9   6. jul 2005 (link fjernet)

SE HER ! ! ! !
    Det er sku' ok !

/Louring

• #10   6. jul 2005 Louring: Haha ... good one smiley

Lars winx: Niiice... kan godt li' beskrivelsen derinde.. "hejsa :-)" ... halløøøøøjsaaaa....

• #11   6. jul 2005 Det bedste er da.... de viser alle deres mis frem smiley

• #12   6. jul 2005 Hehe har siddet og læst lidt i de dyre galleries forum... det er godt nok nogen sjove emner der blir diskuteret smiley

Men det er jo nok det samme her, bortset fra at hund/kat/hest er udskiftet med en motorcykel... (dog tvivler jeg på at en han ZX12R kommer på besøg hos et par hun ZZR'er for at lave små GPZ'ere...)

• #13   6. jul 2005 Hahahahahaha

Det er sgu noget sjovt shit det her....

Bilgalleriet er måske ikk så tosset endda. De har da humor!

Men at der eksisterer et hunde/katte/hestegalleri kommer meget bag på mig. God griner...

• Lars T
    Lars T Tilmeldt:
    jan 2005

#14   6. jul 2005 Ej nu begynder I sgu også!!! ;o)

• #15   6. jul 2005 "....men vi på Motorcykelgalleri syntes naturligvis at det både er frastødende og direkte et hån imod den kvindelige verden.... er glad for at ingen herinde der er hoppet med på vognen......
    hmm moral er godt, dobbeltmoral er... tjaee - sjovt ?
    ajj må indrømme at jeg også morede mig gevaldigt ved at sidde og kigge på samtlige profiler der blev linket til... var dog ikke enig i vinderen, det burde have været hende der blev nr. 2.

• #16   6. jul 2005 Er det mig, eller lyder det lidt spøjst at man kan "oprette" en hest/kat/hund/ged?

Kommentér på:
Sjov på bilgalleri ....

Annonce