1.106 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 28 Svar

nyeste info om MC'er nyeste info om MC'er

det vidste i nok ikke om mc'er......

jeg gjorde ihvertfald ikke..

send dette link videre så vi får overbragt denne viden til alle mc folk :----------)

http://images.google.dk/imgres?imgurl=http://www.freewebs.com/dkbike/NinjaZX-6RR.jpg&imgrefurl=http://www.freewebs.com/dkbike/motercykler.htm&h=240&w=320&sz=23&hl=da&start=5&tbnid=OPpDBTJo1sGeVM:&tbnh=89&tbnw=118&prev=

det gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nyeste info om MC'er
  • #1   1. dec 2007 sejt...
    det er da godt han lige kan fortælle os hvordan det hele hænger sammen.. bare så vi ikke er i tvivl.

• #2   1. dec 2007 og hvis nogen ved hvor man kan købe det omtalte tunudstyr, vil jeg gerne vide det, idet jeg har en ninja kawasaki :):):):):)

• #3   1. dec 2007 (link fjernet)
    det direkt leink
    Knægten er 14 år smiley

• #4   1. dec 2007 ja min ninja kan sgu heller ikke køre 600 km/t
    meeeen det ville nu være sjovt!!

• #5   1. dec 2007 ved godt han er 14, men hold kæft man sidder med tåre i øjnene, af grin, når man har læst det... det er virkelig god humor..

• #6   1. dec 2007 Kæft en kegle han er. smiley Fint nok at lve en hjemmeside med motorcykel. men man skal da bare have lidt styr på det inden man begynder at skrive diverse ting
    læs lige siden igennem.
    Jeg håber da godt nok han har skrevet den side ironisk. Ellers fejler han da noget...

"brugt Ninja kawasaki er ca.45.000 kr.Hvis man skal have en ny Ninja kawasaki koster den mellem 300.000-500.000 kr."

"en motercykel er et køretøj med to hjul,som kan komme op i en lyn hurtig fart f.eks en Ninja kawasaki kan køre op til 400 kmt uden tunudstyer.du kan tune en motercykel lidesom du kan tune en bil, og den kan komme op i den samme hastighed og enda hurtiger end en tunet bil."

"Der findes mange slags dæk Bl.almindelige tykke dæk,tynde dæk,dæk med forskellige spor og dæk uden spor osv.Racer motercykler køre med stort baghjul og lille forhjul. På store motercykler som Bl. American chopper og ligne er der en stor forskel på dem og racer motercyklerne,på American chopper`erne er dækne kæmpe tykker bagved og har et normalt forhjul, grunden til det er nok at alt vækten er bagved og derfor skal baghjulet være stort og tykt nok til at kunne køre rundt og det ville også være svært at køre med et stort hjul foran og det er unødvendigt.

"Du skal aldrig lade din motercykel stå ude i frost vejr eller i vinteren tiden,hvis man gør det kan motercyklen blive russen mange steder og den vil være svær at starte.Du skal passe godt på din motercykel for du skal tinke på at den også skal igennem syn, hvis den bliver kasseret skal du alligevel ordne den så den bliver godkendt, så det er en god ide´ at holde den istand."

Det er jo rene fantasier med masser af digtning smiley

Jesus!!!

• #7   1. dec 2007 den der med dækkene var lige ved at tage livet af mig.. HAHAHAHAHA.. stakkels dreng der en dag får en ged og finder ud af lortet ikke kan kører 600kmt.. hehe selvom den er "tunet" hehe

• #8   1. dec 2007 ROFL!!!
    Super underholdning!

• #9   1. dec 2007 Michael (304 is alive) H: quote "nyd den og få nogen gode grin"

det var os det vi gjorde... det er jo underholdning og knægten er herre stolt.. fred være med det..

• #10   1. dec 2007 Han må jo være 16 nu, siden er fra 2005.
    Den har været oppe at runde før, men stadig..morsom.
    Jeg har også en Ninja Kawasaki...damn...600 km/t...

• #11   1. dec 2007 He he.. Underholdende læsning smiley

• #12   1. dec 2007 Ha ha fin Honda den ligner lidt min :o)

• #13   1. dec 2007 Hahahaha! Simpelt hen for sjovt! smiley Tror nok lige jeg skal ha min "Ninja Kawasaki" på værksted, kan kun lige runde de 200kmt.... smiley

• #14   1. dec 2007 lol, den honda der, ligner min aprilia.... Fuck der har været en spion i Italien eller Japan, ved ikke rigtigt.....>8)

• #15   1. dec 2007 Det er jo det jeg altid har sagt.... Ninja er den hurtigste *GG* ;O)

• #16   1. dec 2007 Yiir smiley

• #18   2. dec 2007 Han er fra Ålborg og nok fra Ålborg Øst - så tilgiv ham..... :OP (sikkert indavl) Ses tit i den del af Ålborg. :OP

• #19   2. dec 2007 Det ER en skoleopgave var der engang en der afklarede. Så det er læreren der skal dadles.

• #20   2. dec 2007 LOL Den er sgu god. Lad os lave en om den nye overlyds mc. På gaden 1. april.

• #21   2. dec 2007 Denne mail er sendt til den begavede dreng på 14

Kære dreng på 14 år synes det er en utrolig viden du bære rundt på !! du beskriver en kawasaki ninja som kan køre 400 km/t og med tun 600 km/t hvor kan jeg købe sådan en brugt de koster jo KUN cirka 45.000 kr jeg har en susuuki gsx 600 f og skal have nyt bagdæk hvad kan du anbefale ?? dækket skal kunne holde til at lave men masse burnerer og kunne køre 283 km/t og skal det være tyndt eller tykt dæk? eller skal jeg bare køre på fælgene. der er begyndt at komme hvide snore og stål wire ud af mine dæk har det nogen betydning ?

hvor tit skal en motorcykel synes er det hver gang man har kørt galt ? eller er det hvert år (til sersong start )

jeg har et problem med at jeg mistede min ene arm og forstand under et mc uheld. så jeg har svært ved at få hagen ned til at trække koblingen, samt mister oringteringen i trafikken. kan man få en motorcikel med automatgear

Knus fra din største fan MC´visten

ps har politiet motorcykler eller biler der kan inhente en når man køre 600 km/t hvis de har hvilken ? for sådan et transportmiddel vil jeg gerne have

• #22   2. dec 2007 Vi har faktisk en enarmet motorcyklist på fyn. Se det sidste Touring nyt.

• #23   2. dec 2007 FUCK.......

• #24   2. dec 2007 Se nu kunne man så, vælge at flame dig for at lave repost. Men jeg vælger at tro, at du bringer linket i omsorg, for dem som ikke har set det.

Men pas på, nogle brugere tolererer ikke brugen af omsorg. Da de syntes det er spild af plads, i forummet!

• #25   2. dec 2007 Vildt en HD koster 10 mil.

• #26   2. dec 2007 Kæmpe grineren

• #27   2. dec 2007 Jan [Esbjerg] S: hold kæft en kæmpe griner... er du gal i skuret det er bare sjovt :):)

• #28   2. dec 2007 jacob m jeg hyggede mig også da jeg skrev det smiley

• #29   6. dec 2007 tror vist det er jacob m der har lært knægten hvad han ved om ninja kawasaki og alle de andre geder...

Kommentér på:
nyeste info om MC'er

Annonce