{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.008 visninger | Oprettet:

gsf vs sv {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen...jeg er en nybegynder både på mc og i dette forum men vil gerne have nogle indput fra mere erfarne motorcyklister end mig selv før jeg river tegne bogen frem og køber ny mc.

jeg er den glade ejer af en 2007 suzuki gsf 650 a men har alligevel besluttet mig at i foråret 2008 skal jeg have en større maskine.
mine foretrukne maskiner er susuki gsf 1250 eller sv 1000 s ...vil betegne mig som en rolig kører som dog godt kan give gas når forholdene er til det....cyklen skal bruges til både sjov og daglig transport samt en længere tur syd på.
hvad mener i er de to maskiners fordele og u lemper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gsf vs sv
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.729
    #1   2. dec 2007 GSF1250 vil du føle dig meget hjemme på, da den jo bare er en forvokset udgave af din nuværende.

SV1000S er jo en helt anden maskine med et andet temperament og en anden effektudvikling, så den tror jeg personligt du vil synes er mest spændende.

Begge er super pålidelige velkørende maskiner med masser af power og køreegenskaber til sjov og ballade, så mekanisk ville jeg ikke være bange for nogle af dem.

Mht fordele og ulemper, så tror jeg det er bedst du prøver begge maskiner i længere tid før du beslutter dig - for det er hjertet man skal vælge med. smiley

• #2   2. dec 2007 Som Asjmon siger er GSFéren mere touringspræget, og msåke knap så sjov.....hvis den hovedsageligt skal bruge som transport fra a til b er det nok den mest fornuftige maskine men hvis man gerne vil lege vidt er SVéren nok bedre....Personligt ville jeg ikke være i tvivl og tage SV1000 men jeg kan også godt lide V2 så jeg er nok ikke helt objektiv smiley

• #3   2. dec 2007 har aldrig kørt en stor v2 ...hvad er den største forskel på en 4 eller 2 cylinder.
    min 650 bandit nyder jeg bla jeg kan køre dovent og stadig have kræfter uden at skifte gear hele tiden.

er faktisk glad for min 650 men savner lidt mere ( mave fornemmelse ) syntes den er lidt for kedelig og savner en maskine med kåbe hvilket er den største grund til jeg ønsker at skifte maskine

• #4   2. dec 2007 En V2 går for at have bedre bundmoment end en R4

• #5   2. dec 2007 jeg ville også tage sv. v2 rn er mere spass

• #6   2. dec 2007 Der er markant mere bundtræk i en sv1000.
    Specielt hvis du er "doven" og ikke gider at skifte gear hele tiden. Eksempelvis kan du bruge 3. gear fra 30-190 km/t!!!
    Har slv kørt GSF600N, som jo også er en fin mc, men kubik er altså ikke til at tage fejl af.
    Dette var blot min mening.
    Prøv begge to (gsf1250 & sv1000) og vælg så ud fra mavefornemmelsen.

• #7   2. dec 2007 En sv1000 har sq ikke mere bundtræk end en bandit 1250 det er helt sikkert... Men det er 2 meget forskellige motorcykler, læs tests og prøv dem begge:)

• #8   17. dec 2007 er der nogen som kender et link til en god test af en sv 1000 s

Kommentér på:
gsf vs sv

Annonce