{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.008 visninger | Oprettet:

gsf vs sv {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen...jeg er en nybegynder både på mc og i dette forum men vil gerne have nogle indput fra mere erfarne motorcyklister end mig selv før jeg river tegne bogen frem og køber ny mc.

jeg er den glade ejer af en 2007 suzuki gsf 650 a men har alligevel besluttet mig at i foråret 2008 skal jeg have en større maskine.
mine foretrukne maskiner er susuki gsf 1250 eller sv 1000 s ...vil betegne mig som en rolig kører som dog godt kan give gas når forholdene er til det....cyklen skal bruges til både sjov og daglig transport samt en længere tur syd på.
hvad mener i er de to maskiners fordele og u lemper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gsf vs sv
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.729
    #1   2. dec 2007 GSF1250 vil du føle dig meget hjemme på, da den jo bare er en forvokset udgave af din nuværende.

SV1000S er jo en helt anden maskine med et andet temperament og en anden effektudvikling, så den tror jeg personligt du vil synes er mest spændende.

Begge er super pålidelige velkørende maskiner med masser af power og køreegenskaber til sjov og ballade, så mekanisk ville jeg ikke være bange for nogle af dem.