Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Michelin Pilot Power
  • #1   2. dec 2007 Wups.... Glemte linket:
    (link fjernet)

• #2   2. dec 2007 Tror sgu jeg har luret den...
    På mcdaekonline.dk står der noget om at B er specielt udviklet til BMW R 1200 S...
    Hvad det så betyder må stå hen i tågerne....

• #3   2. dec 2007 Jeg har også bestemt mig for at skifte her i vinter. Valget er også faldet på Michelin Pilot Power, bl.a. efter at have læst den udemærkede test i BIKE nr 9/2007. Når jeg kigger på Reifenversand har de et der hedder 2 CT. Det er så vidt jeg kan forstå det nye med 2 komponent gummi ( hårdt i midten og blødt i siderne) . Det vælger jeg. Pris 175 €.

• #5   2. dec 2007 jesperE det er såvidt vides nogle europæiske godkendelser med de enkelte bogstaver de bruges ikke i danmark, eks, aprillia rsv bruger et dæk som er lidt billigere end min 3 euro men har et andet bogstav til sidst, men kanon dæk!!!
    også vil jeg godt lige rette noget "2ct" har samme hårdhed som det almindelige midt på men er blødere i sider, så flere km har jeg ikke hørt om !
    vi ses

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 67 Svar: 20.919
    #6   2. dec 2007 Der er bare en ting den test i BIKE ikke nævner noget om - nemlig hvor hurtigt de forskellige dæk slides.

Jeg kan køre 2800 på et Pilot Power, men over 7000 på et Diablo Corsa - og man giver det samme for begge to hos MyNetMoto...

Så jeg er faktisk uforstående over folks valg af Pilot Power....

• #7   2. dec 2007 Jeg kan nævne at jeg kører 8000 på et pilot power, og du kender min kørestil smiley

Jannik...

• #9   2. dec 2007 Hehe... Ja det rygtes det jo...

Men jeg er god til at sidde skævt på mcén mens jeg kører ligeud så slidet bliver helt ud til kanterne. smiley

• #10   2. dec 2007 jeg tror jeg satser på det ny mezler sportech m3... var vild med det gamle m1... men det er jo også tysk kvalitet... hehe og vel blød som snot... jeg gider alligevel ikke køre i regnvejr hvis jeg kan blive fri... hehe...

smiley mvh Offslow

Kommentér på:
Michelin Pilot Power

Annonce