{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
941 visninger | Oprettet:

Oprettelse. {{forumTopicSubject}}

Ja med fare for diverse verbale overfald, prøver jeg så alligevel. Nu har jeg mere eller mindre passivt fulgt med i den debat der har været her på MCG om den udbrændte "palle-cykel" Og der har været rigigt mange meninger om den skulle ud eller ind. Nu er den så kommet ind igen (jeg har hverken stemt for eller imod) og så viser det sig at der er en der hedder Kasper H som hævder at det teknisk set stadig er hans og at den er svensk indregistreret. Jeg mener at der skal være plads til alle på et forum som dette, dog skulle det være et krav for at komme ind, skulle det være en dansk indregistreret mc med plader på. På nettet er der uendelige mange mærkelige forum som folk kan melde sig ind i, hvis de har lyst. Når knallerter, ATV'er biler og mange andre underlige ting kommer ind her, er der risiko for at vi udvander dette ellers meget dejlige forum. Dette er så min holdning, jeg er ikke i tvivl om at der nogen der har en anden, det er fint så kan vi diskutere det. smiley
MVH Lars


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oprettelse.
  • #1   2. dec 2007 Så banecyklerne skal ud herfra?

  • #2   2. dec 2007 Hvad med alle staklerne med prøvepladerne ??

    Hvad med at sætte kriteriet, at det skal være en typegodkendt model, som det er muligt at indregistrere som MC


  • #4   2. dec 2007 Altid rart der er nogen der gider klarlægge hvad der er en MC og hvad der ikke er.

    Fatter i bund og grund ikke den holdning med " Hov hov ... han har ikke samme mening som MIG ... han skal da ikke være i vores(MIN) lille klub .... "

    Ja undslyld .. jeg har bare svært ved at se hvad det er DE ødelægger ... udover at bringe folks pis på kogepunktet.


  • #5   2. dec 2007 Det er bare ved at være vinter og nu bruger folk bare for meget tid herinde og sp skal der tudes over noget så latterligt... Det bliver sgu en lang vinter hvis det her fortsætter
    Gå dog ud og puds lidt på cyklerne istedet, det er i det mindste konstruktivt...


  • #7   2. dec 2007 Jeg er helt enig med dig!

    Men vogt dig.. inden længe er der nok min 3 besvarelser med alt det der 304 pis..


  • #8   2. dec 2007 selvfølgelig skal den ind.. det er da det fede projekt han har gang i.
    Det bliver jeg sgu nødt til at tage hatten af for.
    det skal selvfølgelig ikke være alle som skal kunne komme ind med alt muligt lort.
    men så længe det er ens egen cykel skal folk da have lov.

    hilsen Esben


  • #9   2. dec 2007 hvad er det lige der pisser folk af med den udbrændte mc ??.
    og hvad så om den aldrig kommer ud at køre . og hvad så om ejeren er 16 . og hvad så !!!! .

    det er stadig en mc .
    den tager ikke plads fra nogen anden her på siden og han har endnu ikke svinet nogen til her på siden så kan man for pokker da ikke bare lade den ski.. mc være her istedent for at piske en stemning i vejret .

    jer der udstemmer den mc .giv os da lige et par ord om hvad det er der er SÅ galt med at den er her .



  • #10   2. dec 2007 Jeg håber da bare, at når knægten er færdig med sit projekt, at han så er mere åben for at dele ud af sine erfaringer, end den modtagelse han har fået.

  • #11   2. dec 2007 tja hvis vi lige skal blive ved palle modellen har jeg skrevet min mening til ham der har den, efterfølgende ser jeg at den ret faktisk en udenlansk og "muligvis" er en andens stadigvæk, evt forsikringens og hvis cyklen har være dømt død af forsikringen.. tja så er det vel det...se så begynder det for mig at blive et næsten umuligt projekt..projekter er godt men en lille smule realisme er også godt at tilføje, og såvidt vides kan der satdig kun svares afgift af komplette motorcykler. personligt er jeg lige glad hvor cyklerne er indregistret, bare det er faktiske ejere som har dem oprettet.
    michael H som er ivrig bruger af 304 fremhæver at mangfoldighed er nødvendigt for at sikre hans deltagelse... det er fint med mangfoldighed men personligt mener jeg at at en form for justits er vigtig for at "vores" galleri ikke bliver et "scootergalleri klon"
    og jeg synes sgu også, sikkert som mange andre, at fremhævelsen af 304 i næsten alle klynke indlæg er "nå", lad dog være med at svare hvis der ikke er noget at tilføje...
    kom så med det jeg er klar til at blive svinet også af 304
    mvh B-2


  • #12   2. dec 2007 smiley

  • #13   2. dec 2007 Okay, jeg må indrømme at jeg er ved at løbe tør for argumenter om hvorfor at det kun skulle være danske indregistrerede MC'ere der skulle kunne komme ind. Jeg havde ikke lige set den med Basse R, der er flyttet til Norge, komme. Og det kan godt være at jeg er lidt tung i røven, men jeg har stadig ikk fattet hvad det 304 handler om. smiley

  • #15   2. dec 2007 mht om cyklen rent faktisk ER hans så har han jo tidligere selv skrevet hvordan han har fået fat i den .
    -------------------------------------------------------------------
    Patrick F


    ..

    ja altså ham der havde den før mig gav den til forsikringen, og så købte jeg den igennem alt muligt så skal skulle kun slippe 5000, og altså den motor er sq mere værd vil jeg sige!
    -------------------------------------------------------------------

    hvad med at lade tvivlen komme ham til gode . det er så nemt at lynche folk !! .


  • #16   2. dec 2007 Den her tråd har jeg ikke oprettet for lynche den unge mand. Jeg tager sgu hatten af for ham og hans far. Næ, det var skam kun fordi at jeg kunne frygte at hvis der ikke er nogen former for justits her på MCG, kunne der ske det at serøsiteten blev totalt udvandet og MC'erne blev væk fra forumet. Det ville jeg da være ked af.

  • #17   2. dec 2007 Hey
    det har jeg så ikke læst!
    og synes ikke der er lynch stemning!
    men mere en menings udveksling, som jeg faktisk tror nødvendig fra tid til anden...


  • #18   2. dec 2007 der ER vel også justits her .
    vi har mulighed for at stemme ind og ud ved oprettelse og forsøges der på at oprette noget der er imod sidens regler så har vi mulighed for at bremse en oprettelse .

    jeg syntes personligt ikke vi skal lave nogle selvbestaltede regler der går ud på hvilke mcere og i hvilken stand de skal være for at "være med " .

    jeg kan ikke se hvor den manglede seriøsitet lige ligger i denn sag her . jeg vil da mene at pågældende har et særdeles seriøst arbejde foran sig :-).


  • #19   2. dec 2007 lynch stemning. nej okay det var måske også så grove ord igen jeg fik valgt der .

    men jeg mener bare at man godt kunne prøve at give manden en chance inden man som tidligere ,stemmer ham ud .



  • #20   2. dec 2007 Præsi. Nej vi skal ikke lave vores egen selvbestaltede regller, men at sidens regler burde ændres, så kun indregistrede MC'er kunne komme ind.

    Jeg vuderer ikke knægtens projekt til at være useriøst. Men det useriøse består i at stor set alt kan komme ind. Jeg bliver da ikke overrasket den dag jeg ser en vandscoter der er kommet ind..


  • #21   2. dec 2007 aarrrr come on . er det virkelig SÅ slemt . en vandscooter tror jeg nu ikke du vil opleve herinde .

    det vil så sige du mener ikke min baneracer bør være her heller . tak for det .


  • #22   2. dec 2007 jeg mener at siden har gjort hvad de kunne for at holde sig på den seriøse side mht oprettelse .
    man "skriver jo under" på dette ved oprettelse .

    1. MC´en SKAL være din egen!

    2. Alle billeder SKAL være tydelige og af selve MC´en!

    3. MC´en må IKKE oprettes som salgsannonce!

    4. MC´en må IKKE være solgt ved oprettelsen!

    5. Der må IKKE være hjemmeside-adresser/logoer på billederne (copyright)! .





  • #23   2. dec 2007 og i betingelser kan man tydeligt se hvad der kan oprettes og ikke kan .

    her finder jeg ingen vandscootere så jeg er ret sikker på at den ikke ville blive stemt ind hvis en forsøgte .

    Crossere, Quadbikes, ATV'er med 125cc og derover samt trikes, kan oprettes på MotorcykelGalleri.dk. Ligeledes hvis betegnelsen på registreringsattesten er "Motorcykel".

    Crossere, Quadbikes og ATV'er der er mindre end 125cc, henvises til ScooterGalleri.dk. Det er ikke tilladt at oprette flere MC´er i samme galleri; opret venligst kun et galleri per MC du ejer.


  • #24   2. dec 2007 Jeg kan godt se at jeres banejern kommer i klemme, men så må det være et spørgsmål om en ordentlig regelformulering, som jeg nok ikk kan levere, men det må der være andre, velformulerende personer der kunne klare.

    Og det er altså ikk fordi at jeg ikke kan lide folk der kører knallerter, ATW'ere, biler eller scootere, men kun fordi at jeg frygter folk skrider herfra hvis det bliver for meget hat og briller.

    Nu har jeg givet min mening til kende og jeg syntes at vi har kunne holde en sober tone i en meget anstrengt debat smiley Jeg glæder mig til at se jer til sommer. (alle sammen)
    Lars


  • #25   2. dec 2007 jeg mener så at siden kører stort set så gnidningsfrit som det er muligt .
    jeg kan ihvertfald ikke få øje på hvad der skulle få folk til at forsvinde .

    hat og briller vil der altid være på en hvilken som helst forumside .
    men DEr har vi jo gode muligheder for at sige stop hvis en bruger går over stregen .


  • #27   2. dec 2007 Hvis en med en totalt udbrændt MC liggene på en palle, hvor der sansynligvis ikke er nogle papirer på ....og det viser sig så ,det måske ikke engang er hans egen !!!! - SÅ er der sq noget galt !!!

    hvad er der så galt ???.
    tager han plads fra dig som du skulle ha` brugt eller !!.


  • #28   2. dec 2007 og som skrevet længere oppe .

    mht om cyklen rent faktisk ER hans så har han jo tidligere selv skrevet hvordan han har fået fat i den .
    -------------------------------------------------------------------
    Patrick F


    ..

    ja altså ham der havde den før mig gav den til forsikringen, og så købte jeg den igennem alt muligt så skal skulle kun slippe 5000, og altså den motor er sq mere værd vil jeg sige!
    -------------------------------------------------------------------


  • #29   2. dec 2007 Puuuuuu-ha hvor der er længe til første Marts.
    ????????????????????????????????????


  • #31   2. dec 2007 Strada
    Klub for det bedre bogerskab smiley den var go, jeg mener stadig at mangfoldighed er galleriets styrke, alle kan byde ind med hvad man vil, jeg synes at feks. det er rigtig fedt at deltage i fællesture uanset hvem man er og for den sags skyld, hvad man kører på. Jeg valgte at stemme cagivaen ud fordi jeg ikke kunne se, hvordan det hang sammen med afgift for en død bike, forsikrings mv. ikke det er mit problem, men min mening.
    Jeg kan godt se, at det er et godt netværk for genopbygnings projekter, så kan godt være at jeg har været snævetsynet. meen det bedre borgerskab er nok første gang jeg har hørt det... smiley
    mvh B-2


  • #32   2. dec 2007 ja fuck ...laaangt til marts!! smiley

  • #33   2. dec 2007 marts !!! hvad sker der da lige i marts ???












    ;-).


  • #34   2. dec 2007 smiley

  • #36   2. dec 2007 nåååå ja . men det ved enhver jo .


  • #37   2. dec 2007 ikke et "what ever" eller reservedels galleri ....

    Det tager ingen plads fra mig, men hvor mange med MC tror du gider være her, hvis feks. alle scooter drengene eller Baboom børnene også skulle have "plads.


    nej du har ret . det er et mc galleri og bør forblive sådan . men hvornår har du set et person blive oprette her som på baboom . eller en knallert som på scotter galleri . jeg har ikke set det .

    mht kommentarene så ja det vil da være kedeligt . men igen . er det set her `???.
    jeg har ikke set det og bliver vi belastet af det så er jeg sikker på der nok skal falde de udstemmer der skal til . men når vi nu ikke HAR et problem hvorfor så prøve at skabe et ? . DET forstår jeg ikke .


  • #39   2. dec 2007 de knallerter jeg har set her har på den ene eller anden måde haft mc status . så hvilke du mener er jeg ikke sikker på !.

    jeg syntes da ikke at alt bliver lukket ind her må jeg indrømme . jo alle mcère . men det er vel også det siden er til .
    jeg tror ikke du skal regne med at der går matyr i den .
    jeg er da fløjtende med den brændte mc . men jeg mener bare at han har lige så meget ret til at være her som alle andre .


  • #40   2. dec 2007 john k .
    jeg syntes du er meget snævertsynet . jeg er klar over det er DIN mening og den skal du ha` lov at beholde men jeg bifalder den nu altså ikke .
    der ER da en væsentlig forskel på den brændte og det du beskriver der .
    det vil du selvfølgelig ikke give mig ret i og fred være med det .
    jeg dropper ud af denne diskution her .
    det lader ikke til at vi nogensinde vil kunne blive enige alligevel .


  • #41   2. dec 2007 John K: Hjælp os lige lidt. Hvor er der en knallert oprettet på dette galleri??

  • #43   3. dec 2007 Lars: 304 er gruppens samled IQ. ( x 2) :OP LOL.

    Så simpel er det faktisk....


Kommentér på:
Oprettelse.

Annonce