{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.786 visninger | Oprettet:

Tjek Slutseddel og registreringsafgift {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.
Jeg så på kanal5 afsløring at mange bil ejer er blevet snydt eller der er fejl på deres slutseddel i registreringsafgift og tænkte om det mon også er galt med Motorcykler så jeg tjekkede min egen og der var heldigvis ikke snyd eller fejl i min registreringsafgift på skat eller slutseddel, men jeg syntes at i nok lige skulle tjekke jeres MC og bil hvis det nu skulle vise sig at der er fejl eller snyd har i måske penge til gode i kan tjekke det på følgende link.

https://motorregister.skat.dk/dmr-front/dmr.portal


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tjek Slutseddel og registreringsafgift
  • #1   5. dec 2019 Jeg checkede min Ducati monster og så jeg havde betalt ligeså meget i afgift til den danske stat som jeg betalte til sælger smiley


    ... så jo, der er fandme snyd, men når det er myndighederne der snyder har man jo bare at bukke forover og sprede ballerne


  • #2   5. dec 2019 Alt OK hos mig.

  • #3   12. dec 2019 Hvor langt tilbage kan man gøre krav?

  • je58
    je58 Tilmeldt:
    aug 2012

    Emner: 2 Svar: 22
    #4   12. dec 2019 Har ikke set udsendelsen, men hvordan tjekker du lige det fordi det er jo også noget med handelsprisen når din afgift bliver beregnet håber du lige gider at skrive det så jeg kan tjekke om min afgift var ok .

  • #5   12. dec 2019 #3
    Jeg ved ikke hvor langt tilbage man kan gøre krav, men vil tro at jo nyere desto nemmere da dem de viser i udsendelsen er helt nye eller kun få år gamle sager.

    #4
    du har på slutseddelen er som næsten som en kasse bon din MC koster det her, klargøring koster noget andet, nummer plade det der osv. og så kommer registeringsafgiften og det har du ret i at det regnstykke for hvordan man kommer frem til hvad der skal betales i reg.afgift er ikke til at gennemskue, det siger de også i udsendelsen men det er så der at nogle forhandler ifølge udsendelsen snyder dig og ligger flere 1000 kr oven i velvidende at det er forkert.
    Men nu kan du så på det link jeg har skrevet selv tjekke din bil/mc reg. afgift i forhold til din slutseddel og det er altid det som skat siger du skal betale der er det rigtige da det jo er skat der skal have reg. afgiften i sidste ende og ikke forhandleren


Kommentér på:
Tjek Slutseddel og registreringsafgift

Annonce