{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Langtids henstand af cyklen ?
  • #1   14. dec 2007 4 - 5 år ?
    syrefri olie sprayet på overalt .......
    men du får jo andre problemer med pakdåser der bliver utætte og hårde som granit , oliedeflektorer , alt gummi rundt om bliver stift ....... ikke mindst forgaflens pakdåser ......batteriet dør ! benzin bliver for gammel
    ville nok finde en makker der kunne starte den op indimellem bare til drifttemperatur en gang om måneden
    ?

hvorfor skal den stå i 4 - 5 år ? venter den på veteranstatus ?

• #2   14. dec 2007 Det kommer da fuldstændig an på hvordan den bliver opbevaret.
    Skal den få alle de dårligdomme som du nævner, så er den helt sikkert forkert opbevaret.
    Hvor mange forhandlere har ikke nye og brugte maskiner stående i flere år inden de bliver solgt?
    Og jeg har endnu ikke oplevet, at alt det du nævner bliver skiftet.
    Hvis motorcyklen bliver opbevaret på et tørt sted, hvor der ikke er temperatursvingninger, så kan den stå mange år.
    Dog vil det nok være godt at skifte olie og tømme alt benzin af maskinen.
    Battteriet? Glem det og køb et nyt til den tid.

• #4   14. dec 2007 Du kan bare låne den til mig så skal jeg nok sørge for at den ikke kommer til at stå stille....Skal nok selv betale for benzinen smiley

• #5   14. dec 2007 DuC er noget andet , den er jo fremstillet til at stå stille smiley

• #6   14. dec 2007 smiley hæng den på væggen , sæt en spand under ........så kan blodet løbe ordentligt af smiley

• #7   14. dec 2007 Hm ja pakninger/gummi, det havde jeg ikke lige tænkt på, men de ydre pakninger kan vel få noget silikone, så de ikke tørre ud ?

Tanken kan man vel smøre ind i olie så den ikke ruster indvendig.

Og Spiril, der er ikke mine cykler jeg tænker på, bare en løs tanke hvis det nu var at man skulle have en ekstra i garagen til at stå.

• #8   14. dec 2007 bare stil dig i stuen hvor kværnen alligevel hænger til tørre ..........
    skal det være gennemført pisser du bare i tanken og åbner hanen bagefter !

• #9   14. dec 2007 evt rustdannelser klares med en weekends druktur !

• #10   14. dec 2007 Du skal vist over til Light Spiril.

Kranens potteplanter ville jo visne hvis jeg stoppede med at vande dem hver weekend.

Kommentér på:
Langtids henstand af cyklen ?

Annonce