{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

1000 kr tak...:o) {{forumTopicSubject}}

Så skete det for første gang.....
Her til morgen kommer jeg trillende stille og roligt ned af den nordsjællanske strandvej. Det er lækkert vejr, hav blik og jeg nyder virkelig at være i god tid på vej til arbejde. Kommer til Snekkersten og her står en klovn midt på vejen og vinker i shorts og kort ærmet skjorte. Troede faktisk bare at det var en af de sædvanlige evigheds berusede svenskere som vi jo er så vant til her oppe. Meeeeen så så jeg at det var en blå skjorte med noget gult på ærmet.
" Godmorgen hr betjent " Kiggede til venstre og der stod laseren i bus stop skuret. Genialt....;o) Havde ikke en chance for at se dem....:o)
Jeg havde kørt 63 km-t hvor der må køres 50 km-t. Betjenten var egentlig meget flink og imens han skrev bøden sludrede vi lidt om vejr og motorcykler. "Han kørte hvid BMW....:o)))" Men så kom der til sidst en kommentar som faktisk har pisset mig af det meste af morgenen.

Betjent- Hav en fortsat god dag og kør forsigtigt.
Mig- Jo tak og i lige måde.
Betjent- Ja vi har jo alle prøvet at ligge ned på en motorcykel.
Mig- Nej det har jeg da heldigvis ikke prøvet og håber da aldrig at jeg kommer til det.
Betjent- Det skal nok ske for dig en dag også.

Hvad helvede er det for en kommentar at komme med??? Tænkte egentlig ikke så meget over det før jeg kom til jobbet. Havde en kammerat som kørte ihjel på mc for 8 år siden og med det i tankerne havde jeg fa.... lyst til at køre tilbage og råbe lidt af ham.

Anyway 1000 kg kostede det at rive liiiidt mere i gassen.....:o) Og det er jo ingen andens skyld en min egen .....

Hav en lææææker dag derude allesammen...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1000 kr tak...:o)
  • #1   12. jul 2005 Hvis så bare det var en one time event, så ville jeg være lettet, idet mit eneste "fald" var ved en ca. 15km/t på grus smiley


    Egentlig træls at betale 1000 kr for kun at køre 63 smiley


  • Lars T
    Lars T Tilmeldt:
    jan 2005

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 25
    #3   12. jul 2005 Tror hans bemærkning har sagt som en lille reminder..
    Altså at du ikke skal lægge noget i det tror jeg - han prøver bare at lige komme med en venlig "hånd"..


  • #4   12. jul 2005 Sur røv med bøden, men ellers synes jeg da betjenten lød til at være ganske flink. Tror bestemt ikke der var ond mening i slutkommentaren. Jeg har fået samme kommentar af gode venner. Nu har jeg ligget ned :o)

  • #6   12. jul 2005 Tjaa set i bak spejlet kan det godt være at jeg har overreageret lidt. Men irritations momentet er nok skabt af at jeg samtid skulle af med de 1000 kg....:o)) Positivt er det at hvis jeg ikke havde fået nyt fordæk på i Fredags så havde det været 1500 og ikke 1000....:o))

  • #7   12. jul 2005 Han opånåede jo hvad han skulle (hr. betjent) at få dig til at tænke over tingene.....og måske med hovedet istedet for højrehånd..det er jo hans job.

    Glæd dig istedet over den lille bøde...
    Og at du ikke er røget rundt endnu......
    Det kommer sikkert, forhåbentlig kun med matriel skade:)


  • #8   13. jul 2005 kan kun være enig Peter smiley


Kommentér på:
1000 kr tak...:o)

Annonce