Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svejseapperat
  • #1   25. dec 2019 Det er en god ide at skrive hvad du ca vil smide efter det? smiley
    Og hvilke opgaver det skal kunne magte. smiley

• #2   25. dec 2019 En brugt migatronic 180 kan findes til ca 3-4000,- og en 8kg ejerflaske med manometer for ca 1000,-

Nogle vil måske påstå en harald nyborg maskine med pulvertråd er fint, mit kendskab til dem giver dem ingen stjerner.... migatronic laver nogle billige maskiner efter samme princip på 130-150 amp. Og de kan godt lave en reparationssvejsning .... HVIS tråden har været opbevaret korrekt. Men skal der svejses en havelåge er det ikke det rigtige værktøj..

• #3   25. dec 2019 Købte en brugt migatronic , førend aluminium blev moderne , altså en kobberkerne .... pris dengang i 94 - 2500,- og har kørt ret mange ton tråd (smed , mekaniker 4mand ) en slange med håndtag blev skiftet for ca.10år siden , den har tjent sig selv hjem flere 100 måske 1000gange bare i besparelser og ærgrelser med vores første 220 telwin som knapt kunne svejse i 0,8plade smiley brug de få ekstra kroner og Spar dig selv for ærgrelser over manglende kapacitet og reservedele måske også er vanskelige at skaffe og måske endda dyrere end ... et bedre anlæg

• #4   25. dec 2019 PS købte en dengang brugt renoveret og kontrolleret !

• #5   25. dec 2019 Dba/guloggratis

• #6   26. dec 2019 Takker for jeres råd.

• #7   26. dec 2019 Jeg har købt en i biltema. Tag dig lidt tid til at lære den at kende osv. Så er det faktisk en okay maskine til gode penge. Men forvendt ikke et Migatronic f.eks. Der kan det ikke være med, men genial maskine til pengene.

• #8   30. dec 2019 Sanistål har nogen fine små 230 volt ESAB Cady værker.
    De koster ca. 5000,-kr. dertil skal du ha ejerflaske og et manumeter.
    De svejser rigtig fint, hvis du kører på en 16 amp. sikringsgruppe, ellers ka du kun punktsvejse.

• #9   30. dec 2019 Jeg har en Telwin 183 og den er jeg super glad for!
    Jeg bruger den ikke dagligt men den kan fint svejse til mit forbrug(Auto)
    Det er sikkert ikke en industrisvejser men den er super til hobby brug.

MVH Simon

• Mogens M
    Mogens M Tilmeldt:
    jan 2015

Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 2
    #10   30. dec 2019 jeg har rep. en hel del svejser, nu ved jeg ikke hvor mange penge du vil smide på en svejser, migatronic er god, og ESAB, men er meget dyr i reservedele hvis du vil have en god svejser til en god pris så er mit bedste bud 3-E, som blev købt op af migatronic som lukket fabrikken for at få en dygtig konkurrent ud af market ( jeg kan stadig skaffe stumper til den også til Loke ) nogle Loke er gode især Loke 200, mange Loke fik et dårligt ry pga. et dårligt tråd fremføring system det kan laves om for små penge hvis du køber Telwin sørg for at det den med 3-faser, det er nok de bedste svejser du for ca. 16-25oo kr på dba. og gul og gratis , de svejser er på 380 volt som er det bedste, hvis du kun har 220 volt så ring for mere info. 2191 3396

Kommentér på:
Svejseapperat

Annonce